VirreVirre Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Noen som har gjort det? Går det greit eller blir det bare stress?
hildus Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Perfekt tid spesielt om barnet bare tar pupp så slipper du grøt og middag og flasker ol. Det er heller ikke så varmt nå, så da slipper du en overopphetet baby. Det som er viktig er at barnet ikke blir for varmt, tilby mer drikke enn du ville gjort hjemme. Hold barnet unna solen og kos deg!!! Husk at du kan få lett bryst betennelse dersom du går med vått badetøy så skift med en gang selv om du sitter i solen og tørker. Har også hatt problemer med at mine ikke vil ta frea et bryst som har badet i saltvann så det kan være lurt å skylde seg. God tur.
VirreVirre Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 ok, takk for svar Blir ikke helt enda, bare planlegger litt. Tenker det er greit å bruke permisjonstiden på litt sånne ting også da, gjerne litt utenfor sesong.
Anele&Solstråla Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Tror det kan gå helt fint jeg:) Jeg tenker å reise til Spania og besøke en kompis når vesla er 4 mnd... å bruke permisjonen til sånne ting er jo helt topp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå