Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Høygravid og sliten, hva gjør deres kjære for og varte-opp dere?
StineMor_2007_ Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 min gjør alt han.. i dag har han vasket litt..hehe... uten at jeg spørte om det.. llager middag,kjører meg ditt jeg skal. ja alt hehe
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 åå!! Det er så mye liksom....Bare sånne søte små ting som fks -hjelpe meg på med sokker og sko -fylle opp vannflaska mi -la meg få bestemme åssen film vi skal leie -lage deilig middag til meg -kose meg på ryggen å i håret Er så utrolig takknemlig for at jeg har en sånn snill og omtenksom kjærste:) Han er så GOOO mot meg:0)
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 kjøper blomster til meg (en gang i blant nå siste tida) .. masserèr nakke og stoooore vannføtter... henter ting og tang.. (tørst,sulten++) sier hvor flink jeg er hver dag... ganske så søøøøt faktisk =)
Ioren Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 I tillegg til å ta en mye større del av husarbeidet enn meg gjør han disse småtingene for meg; * Henter isbiter like før Hotel Cæsar * Varmer opp risposeputa jeg har i korsryggen før vi legger oss. * Passer på at det alltid finnes knott et sted i huset, jeg er ikke sånn at jeg må ha det hele tida, men jeg må plutselig ha det, og da helst for 5 minutter sida =P
Bajs! Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Min reiser bort på jobbreise han, så her er det ikke mye oppvatning å få... ( Kommer ikke hjem før torsdag, rekker ikke bursdagen min på tirsdag en gang ( Men når han endelig kommer hjem, skal han mest sannsynlig ha fri frem til fødselen, så får se om han gjør en innsats da ;o) Skal hvertfall på fødselsforberedende kurs sammen på lørdag, synes det er fint bare at han har lyst til å være med på noe slikt jeg!
Pinny og lillegutt Skrevet 8. oktober 2007 #8 Skrevet 8. oktober 2007 Ikke mye.. Han er veldig flink til å hjelpe meg med å få på skoene og komme meg opp av sengen/sofaen. Men han er også full av faen.. jørs på å miste ting på gulvet og ikke plukke det opp slik at jeg må bøye meg ned for å ta det opp og akkurat i det jeg skal ta tak i tingen etter mye rare lyder og slit så plukker han det opp selv >.< Eller det å sitte å le av meg først når jeg ligger/sitter å kaver og ikke kommer meg opp på egenhånd. Men hjelper meg tilslutt da.. Men han er sånn og vi er sånn mot hverandre, så han er ikke en drittsekk. Jeg hadde nok vært nøyaktig lik mot han dersom jeg hadde hatt sjansen
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 når min mann ikke er på jobb, står han i garasjen å skrur bil fra morgen til kveld... må ordne alt selv
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Min vil gjøre alt bare han ikke får lov til det ennå. Jeg har alltid vært hyperaktiv og er blitt tregere og tregere. Det viktigste for meg er at han skjønner at jeg ikke klarer like mye nå som før og ofte for jeg ikke lov til å gjøre husarbeid av han. Han skal liksom holde meg i ro, så jeg må gjøre husarbeid mens han er på jobb. Uansett så gjør han mye mye mer enn han har gjordt før jeg ble gravid men jeg blir mest glad når han koser seg med magen min og snuppa. Av en eller annen grunn så elsker babyen i magen sin pappa mer enn meg bare han rører magen og snakker med den så blir det fotball kamp inni der. Har ikke noe å klage på min kjære og etter snart 10 år sammen er jeg blitt ekstremt glad i han tror fordi han viser forståelse mer enn jeg hadde trodd.
LiKr Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Han gjør ikke så mye annerledes enn før jeg ble gravid... men jeg har vært i kjempefin form hele veien da. Er nå i det siste at det virkelig begynner å bli tyngre og bekkenvondt. Men sambo bærer vel det meste når vi handler osv, skrur opp ting og tang til babyen (kommode etc), gir meg et ekstra puff ut av sofaen, og synger nattasang for snuppa ganske ofte (det er koselig det)! Også hører han på alt gnålet mitt (hele døgnet) om at jeg må tisse, det er vondt her og der osv.... jeg synes han er flink jeg!! Fornøyd :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå