Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg temper meg hver dag kl 06.30 med babycompen min. jeg skriver også opp tempen jeg har på fertility friend. begge sier at jeg hadde el på dag 17.

hadde første mens dag den 5.september og hadde da el den 21. det jeg lurer på nå er hvor lang tid tar det nå før jeg skal ha tante rød? jeg trodde jeg skulle ha den på onsdag den 3.okt eller den 4.okt. hvor lang tid er det vanlig å ha lutefase?

håper noen kan hjelpe. har hatt menssmerter siden onsdag og hadde noe brun utflod som luktet som mens og var sikker på at det skulle begynne da, men er enda ikke komt. hvor lenge skal jeg vente på tr?

hilsen jody

http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php vet ikke om den linken fungerer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Normalt sett skal lutealfasen være ca 14 dager, men det kan variere noe. (jeg har bare 11 dager- men har også hørt om de som har helt opp til 18 dager) For hver dag som går er det jo mer og mer håp for deg :)

Har du nettopp begynt å bruke babycomp? Jeg har hatt babycompen min i 10 mnd nå - og er veldig fornøyd. Den gir super oversikt over syklusen.

Lykke til!!! Håper du har en liten spire på gang :)

Skrevet

hey.. har hatt den siden juni.. og har brukt den hver dag og er og veldig fornøyd.. har sett litt på syklussene bakover og har aldri hatt mer enn 14 dagers lutefase er rart dette.. kansje det er en spire inni meg nå.. hehe..

Skrevet

Ja, det høres jo positivt ut det ;) Har du tatt test? Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke klart å vente lenger... :)

Lykke til!

Skrevet

hei...

nei har ikke testet enda.. er redd for at den skal være negativ.. hehe.. ellers så er det søndag og apotekene har ikke åpent idag ellers så hadde jeg testet meg nå.. hehe

mannen min er skikkelig nervøs nå.. hehe. han håper det klaffet denne gangen.. hehe..

har skrevet inn de andre syklusene mine fra 1 juli og får opp at lutefasen min ikke har vært lengre enn 13 dager og at normalen min ligge på 10 dager.. og nå er jeg på dag 16.. er skummelt dette her..

Skrevet

Hei! :)

For at andre skal kunne se skjemaene dine går du på "Sharing", så "Home Page Setup". Da står det en link i en rute høyt oppe på siden, det er den du må kopiere og lime inn.

På den siden hvor linken kommer opp, må du velge hvilke sykluser og hva som skal vises på siden din også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...