Gå til innhold

En liten tur innom til dere damer :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann !!!

Dere er knalltøffe som står på og er optimister og støtter hverandre - fortsett med det !!!!!!

Ville bare minne dere om noen erfaringer jeg har :

Har 2 svangerskap bak meg, 1 MA og er nå i 16 uke.

Min erfaring er at :

- INGEN av svangerskapene begynte med festeblødning

- INGEN av svangerskapene hadde disse typiske graviditets symptomene før ca uke 7

- testet ALDRI positivt før iallefall 2 dager etter IKM

- ALLE svangerskapene startet med vekslende form, symptomer som kom og gikk, pupper som var ømme den ene dagen og helt normale den andre dagen.

Så uansett hvordan dere føler dere - det er ALLTID et håp, fordi du trenger absolutt ikke ha de samme tegn og forløp som du leser at andre har :)

Vil også gi dere et tips om å prøve akupunktur/ fotsoneterapi samt progesteronkrem hvis dere sliter og vil prøve noe nytt. Har klokketro på at dette til slutt hjalp meg med nr 3, som ikke satt før etter 1,5 års prøving...

Lykke til alle sammen :)

Klem,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen tusen takk for et kjempe fint innlegg :)

Lykke til med den lille!!

Skrevet

Jeg har også litt erfaring på området, og det er jo helt riktig som du sier. Det er jo så individuellt også. Uansett er det rart med det- man blir ganske påvirket her inne:o)

Selv har jeg 1MA 1 SA, og det supreste av alt - en hærlig sønn!

Hva er forresten progesteronkrem, og hvordan fungerer den?

Lykke til videre med svangerskapet TussiLussi

Skrevet

Takk for det, Tutta73 ! Jeg brukte Progesta Care, homopaten min sa det var et must i prøvefasen, lite progesteron kan føre til at spiren ikke vil feste seg, at man får for korte lutealfaser mm. Det er et helsekostmiddel som ofte brukes av kvinner med PMS plager, i overgangsalder mm. De som blir utredet, får ofte sterkere doser på resept, men jeg syns iallefall det var greit å prøve da jeg oppdaget at jeg fikk svake positive tester, men fikk TR like etterpå. KAn ikke si at noe er mirakelmidler, men jeg ble gravid den måneden jeg prøvde PC, og er positivt innstilt til det :)

Skrevet

Siden jeg er av de som lar meg påvirke, er nok dette det første jeg kjøper i morgen... :o)

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...