Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 på den ene eller andre siden. Mye rulling frem og tilbake siden søvnen ikke er den beste ...
Jewel m/jente får gutt Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Kun på magen, klarer ikke sove ellers
Sunniva78 har to små Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Sover som regel på magen, men har ikke sjans nå som magen vokser. Så da blir det på sidene, men går greit det også!
Athene75 Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg bruker å sove på magen, men den siste tiden har jeg ikke klart det pga at magen vokser. Så nå sover jeg på siden.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Må ta til takke med sideleie, magen protesterer på alt annet..
JANUAR GLEDE Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 Aldri på magen, litt på ryggen og mest på sidene.
mrss83 Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 sover på siden, med en pute mellom bena... eller det ene benet godt plantet på mannen min, stakar.
Bohema77 Skrevet 8. oktober 2007 #12 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg sover på sidene som jeg alltod har gjort, men våkner noen ganger av at jeg ligger på ryggen- så det kan hende det er fordi babyen vrir seg slik. Det vesrte om natten er at jeg har en "klengete"mann, som stadig snur seg og holder rundt meg, til tider gjør han dette kanskje fort- og da blir jeg litt redd for at han skal være uheldig og komme hardt borti magen min- blitt en voktende hønemor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå