ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 jeg har hatt mensen 3 ganger etter fødsel (for 4 mnd siden) med 3 ukers mellomrom nå er det over 4 uker siden sist jeg fullammer ikke, hun får tillegg på kvelden og har gjort det i de siste 6 ukene ca.. kan liksom ikke tro jeg er gravid heller, for synest det er lenge siden sist vi hadde sex, husker ikke når.. men.. er faktisk usikker på om vi idet hele tatt har hatt sex etter forige menstruasjon.. hva kan det være? jeg har alltid vert EKSTREMT regelmessig. var det etter forige fødsel også. den gang fikk jeg første mens etter svangerskapet nøyaktig 11 mnd siden siste mens.. hva tror dere? noen som har hatt det likedan?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2007 finnest jo et snev angst for at jeg er gravid da, i og med at vi IKKE har brukt prevensjon, men hoppet av i svingen........ huff
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg tror jeg ville kjøpt en test, og sjekket. Muligheten er jo stor da, når dere ikke har prevansjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå