Gå til innhold

Vondt etter sex :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter sex får jeg ilinger fra livmoren og helt ned i hælen... Ikke spses. gøy, føler meg som jeg er en 80 år gammel dame som halter bortover her etterpå... Hvorfor blir det sånn? Er forøvrig snart 5 mnd gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bekkenløsning da ?

Når re terminen din forresten ? Min er 20 mars....

Skrevet

Nja, jeg tror ikke det... Hadde ikke særlige bekkenløsningsplager siste, men det lille som var ikke slik som dette. Da hadde jeg vondt i lysken og ble stiv av å sitte lenge osv. Nå iler et bare nedover hele beinet og faktisk litt oppover i ryggen også, og bare på høyresiden..

Naboen kom akkurat over og jeg orket ikke stå i gangen og skravle en gang, måtte gå og sette meg igjen :o(

Skrevet

hihihihi jeg er bare syklig misunnelig.....synes ingen skal ha sex om dagen:)

Skrevet

Du ?

Kan det være prolaps i ryggen ?

Det hadde jeg når jeg var 20 uker på vei med Kristoffer.

Men har det hvert sånn flere ganger eller bare denne gangen ?

Jeg klarte ikke å bevege meg til slutt, og lå bare på siden og skalv.

Sambo måtte komme hjem fra buss skiftet sitt og fikk løftet meg ut i bilen mens jeg hylet, og ned på legevakten med meg, og rett i ambulansen til Haukeland.

Jeg hadde da ringt legen flere ganger, men de sa det bare var bekkenløsning.

Ha Ha, bekkenløsning up my ass.

Skrevet

Har hatt det to ganger før og også da rett i etterkant av sex, og det går jo over i løpet av en ettermiddag eller natt. Så sikker tikke noe proplaps heller.

Regner med at det er noe i forbindlese med graviditeten og voksende mage osv osv, er bare så rart og ekkelt.

Samboer mener løsningen må være å slutee å ha sex og at jeg bare gir han BJ's.. hehe... In his dreams liksom ;o)

Skrevet

Hehe, jada ... sikkert.

Si at da blir du bare kvalm av å ha munnen full hele tiden.

Skrevet

hehe... jepps skal prøve der ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...