~sjiraff~ Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Etter sex får jeg ilinger fra livmoren og helt ned i hælen... Ikke spses. gøy, føler meg som jeg er en 80 år gammel dame som halter bortover her etterpå... Hvorfor blir det sånn? Er forøvrig snart 5 mnd gravid..
M@mm@ til mine barn Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Ikke bekkenløsning da ? Når re terminen din forresten ? Min er 20 mars....
~sjiraff~ Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Nja, jeg tror ikke det... Hadde ikke særlige bekkenløsningsplager siste, men det lille som var ikke slik som dette. Da hadde jeg vondt i lysken og ble stiv av å sitte lenge osv. Nå iler et bare nedover hele beinet og faktisk litt oppover i ryggen også, og bare på høyresiden.. Naboen kom akkurat over og jeg orket ikke stå i gangen og skravle en gang, måtte gå og sette meg igjen (
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 hihihihi jeg er bare syklig misunnelig.....synes ingen skal ha sex om dagen:)
M@mm@ til mine barn Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Du ? Kan det være prolaps i ryggen ? Det hadde jeg når jeg var 20 uker på vei med Kristoffer. Men har det hvert sånn flere ganger eller bare denne gangen ? Jeg klarte ikke å bevege meg til slutt, og lå bare på siden og skalv. Sambo måtte komme hjem fra buss skiftet sitt og fikk løftet meg ut i bilen mens jeg hylet, og ned på legevakten med meg, og rett i ambulansen til Haukeland. Jeg hadde da ringt legen flere ganger, men de sa det bare var bekkenløsning. Ha Ha, bekkenløsning up my ass.
~sjiraff~ Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2007 Har hatt det to ganger før og også da rett i etterkant av sex, og det går jo over i løpet av en ettermiddag eller natt. Så sikker tikke noe proplaps heller. Regner med at det er noe i forbindlese med graviditeten og voksende mage osv osv, er bare så rart og ekkelt. Samboer mener løsningen må være å slutee å ha sex og at jeg bare gir han BJ's.. hehe... In his dreams liksom ;o)
M@mm@ til mine barn Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Hehe, jada ... sikkert. Si at da blir du bare kvalm av å ha munnen full hele tiden.
~sjiraff~ Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2007 hehe... jepps skal prøve der ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå