Meg og gutten min Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 hvordan er den igjen? man tar en gullring og holder den over håndleddet i ett hår, ikke sant? og hvis ringen går i ring får man?? og fram og tilbake får man??? hmm tenkte jeg skulle prøve senere i dag
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 på babyverden står det at det er jente når den går fram og tilbake og gutt når den går rundt og rundt, men har også hørt omvendt. Vet ikke hva som er rett.
mamiladi Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 :-D jeg måtte prøve med en gang. Ringen startet med å vibrere selv om jeg holdt hårstrået helt stille, og så begynte den å svinge kraftigere og kraftigere i en sirkel. Stemmer det at det er gutt da? Dere som har peiling. Jeg er litt overtroisk på dette området fordi jeg kan søke vann med kvist (det er morsomt! ), og det fungerer vel litt på samme måten tenker jeg.
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har lært det omvendt, fram og tilbake- gutt, i ring- jente. Gikk fram og tilbke på meg sist, og det ble gutt!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 jeg driver med pendel og tarotkort og div andre ting.. og frem og tilbake ER gutt og rundt i ring ER jente =0) husk at ringtasten ikke altid er like sikker da.. men den stemte på meg og noen av mine venninner. og stemte ikke på et par andre.. lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 jeg får en gutte jente. den gikk både frem og tilbake og i ring:-)
mamiladi Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Hvordan tolker jeg dette? På mitt håndledd svinger ringen i sirkel med klokka. Jeg testet på mannen min bare for morro skyld, og på ham svinger ringen i rett linje over håndleddet. Da tenkte jeg at jeg liksågodt kan prøve magen også, siden det er der babyen er, og der gikk ringen i rett linje. Jeg prøvde både håndledd og mage mange ganger og fikk samme resultat. Jeg ble litt forvirra :-D Jeg er 13+2
Meg og gutten min Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2007 hos meg stoppet ringen først opp for så å begynne å gå skikkelig fram og tilbake... rart det der. jeg har hele tiden følt at jeg går med en gutt i magen, så det blir spennende å se på UL neste mandag om det er det som ligg i magen min!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Som jeg har lært det, så er det jente når den spinner i ring, og gutt når den går i pendel.. Det er viktig at det er ekte gullring, og ditt eget hår du bruker. Har hørt at det blir enda mer riktig hvis det er din egen ring, eller en ring som hører til noen du har kjær (feks din mor, bestemor el..) Til meg spann den rundt og rundt lenge.. Du kan også spørre ja eller nei spm, be da ringen vise deg hva som er ja/nei svar.. kan feks spørre om det er flere barn, hvilket kjønne det neste barnet blir, hvor mange barn du får osv..Stopp ringen mellom hvert spm. Av gammel overtro skal man ikke spørre om barnet er friskt, eller bærer på en sykdom.
sunshine2 Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg tok testen med en gang jeg også. Da gikk den rund i ring både da jeg holdt den over magen og over håndleddet. Har en gutt fra før, så ble blir spennende å se. Var på UL i forrige uke, men da kunne de ikke si hva det var. Skal tilbake 1. november. Det blir spennende. Da får jeg også fastsatt mer nøyaktig termin. Var i uke 17 (trodde jeg) da jeg var på UL, men det ser ut som jeg må trekke fra 2 uker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå