Gå til innhold

Trenger litt hjelp...


Fødeklar_ja!

Anbefalte innlegg

Fikk ei lita prinsesse den 29 september som nekter å sove om hun ikke får sovne med puppen... =( Var så kjempe flink i begynnelsen, men så plutselig ville hun ikke mer. Har ho i vognbagen nå for ho vil ikke sove i vugga. Pupper henne og leggen henne ned, men etter en 10 minutter våkner ho igjen og vil ha mer pupp. Vil jo gjerne gi ho pupp så mye som ho vil ha, men har en sønn på 2 år som var akkurat likedan og han var veldig vanskelig å venne av det å sovne med puppen, så vil ikke gjøre samme tabben en gang til.

 

Noen som har tips til hvordan jeg kan få ho til å sovne uten å sovne med puppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er jo ikke gamle jenta enda. Tulla mi var også sånn den første tiden. Kan jo være at de trenger å øke melkeproduksjonen, siden de vil ha pupp hele tiden. Tulla mi har roet seg nå, men det ser også ut til at produksjonen har økt. Smukk kan også være et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga sutta til ho i går på dagen og da sovnet ho :) Storebror på 2 år og 4 måneder har aldri brukt sutta og flaske tok han ikke før jeg slutta helt med puppen, så er litt fornøyd med at lillesøster tar sutta nå, men samtidig litt nervøs for at hun skal bli helt hekta på den da.

 

I dag la jeg henne ned uten pupp og uten sutta og hun sovnet av seg selv, så kanskje dette går bra likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...