Gå til innhold

det er så lite til gutter i forhold til jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke helt hva jeg får enda da men har lagt merke til at du får mye mer klær til jenter enn til gutter, baby avd på hm f.eks mye mer til jenter enn til gutter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Var å så etter blå sparkebukse etter jeg var på ul, men det var definitivt mye mer klær til jenter og de fleste gutte- babyklærne var brune! Det synes jeg var litt kjedelig. Var innom en del butikker før jeg fant en blå sparkebukse jeg likte. Får heldigvis en del klær av samboeren min sin søster..

Skrevet

Helt enig! Utrolig kjedelig utvalg til gutter, enten er det kjedelige farger som er nøytrale eller så er det superhelter på alt, fatter ikke at butikkene ikke har fått med seg at det ønskes litt bredere utvalg til gutter også. Pluss at det er mye oftere salg på jente klær og sko enn til gutter.... Det går vel ann og lage søte nyfødtklær til gutter i blåfarger også?????

Skrevet

Det synes jeg også. Jeg venter jente selv da, så ikke noe problem, men jeg har lagt merke tild et samme. Har en vennninde med en gutt på 2-3 år og hun klager også over hvor vanskelig det er å finne søte barneklær til han - det meste er sånn med spidermann, militærlook ovs. og hun synes faktisk ikke det er noe stass for så liten en gutt - enig med henne i det og gla for at jeg får jente :-)

Skrevet

Hmmm, jeg pratet med en venninne om dette senest i helgen faktisk.

Men vi kom fram til at det var myyye mer å få kjøpt til gutter nå i disse dager. Jeg venter gutt, og har ingen problemer med å fylle kommoden, hehe... Klart, det er mindre enn til jenter ja, men mye bedre utvalg enn før.

(Exit har forresten godt utvalg til gutt synes jeg)

Men spiderman og alt det der- ja det klarer jeg også meg fint uten...

Skrevet

Og jeg som har bare jenter har tittet litt på gutteklær og mener at i løpet av de siste årene har det kommet mye kult til gutter og har ikke sett spiderman på babygutteklær. Mindre utvalg - lettere å velge:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...