Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Men har begynt å tenke litt på selve fødselen, og har lyst å se litt velstellt ut når jeg skal blottlegge meg for en haug med leger.. Er ikke så heldig når det gjelder hår, og det har _ikke_ blitt bedre under graviditeten.. har mørke hår på leggene, og bikinilinjen synes ikke lengere pga hårvekst under graviditeten har jeg også fått hår på magen (!!!!), en veiviser som går fra navlen og ned.. det er ikke lyse dunhår, de er mørke!!!!! magen får jeg overleve med, for regner med det er noe som forsvinner etter fødsel... men på leggene og bikinilinjen vil jeg være hårfri.. vurderer å bestille meg en time å få vokset dette bort ca 2 uker før termin... hvordan gjør dere andre det?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Kommer ikke til å bry meg om det. Tar det heller etter fødselen slik at jeg kan pynte meg for samboer'n.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Barberer leggene og bikinilinja i dusjen hver dag :-) leggene ser jeg , men bikinilinja er i blinde da jeg ikke ser en dritt =) men gjort det noen ganger før så blir utrolig nok bra....
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 jeg skal nok fjerne litt jeg også.. greit nok at jeg skal føde, men gidder ikke se ut som ett troll heller. og dette er jo noe jeg kan gjøre på forhånd:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Hårfjerningskrem fungerer godt for meg, da er det ikke så skremmende å fumle i blinde heller. Forøvrig så var jeg mer bekymret for dette ved første fødsel enn jeg er denne gangen - når det først setter i gang så har kroppen en helt annen funksjon, og man er ikke spesielt oppmerksom på hvem som ser.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Skjønner deg godt, for jeg tenker mye det samme, men da kun for min egen del og ikke hva en haug med leger/jordmødre tenker. De har nå sett alt fra racerbane til regnskog av hår, så de tenker nok ikke over det engang. Jeg har aldri vokset leggene mine før, men skal til min andre time nå i neste uke for å fjerne hårene. Det er jo så langt ned til beina at jeg kan bare glemme å barbere dem selv slik jeg pleier! Har termin i begynnelsen av desember, så jeg kommer nok til å ha en time og to i tillegg til denne for å holde orden på veksten (det tror jeg mannen min også setter pris på i sengen) Nedentil er det værre med for jeg pleier å ta alt med barbermaskin, men det er vel mindre smart å ta alt når man går gravid? Jeg kommer nok uansett til å be mannen min om å stusse meg fordi jeg synst det er mye enklere å holde meg ren der når det ikke er lange hår som uhumskheter henger seg fast i. Og når han først er der nede, så kan han nok ta bikinilinjen mer nøyaktig enn meg. Vurderer allerede å overraske mannen min med å ta brasiliansk når jeg en gang blir "klar" etter fødselen? Det tror jeg både han og jeg ville satt pris på. ;o)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg aner ikke hvordan det ser ut der nede, men jeg gjetter at det ikke er mye pent... Huleboer neste? Leggene tar jeg hver dag, men jeg tør ikke barbere meg der nede i blinde.. Dessuten tenker jeg som så... De har nok sett mye urskog de som jobber på føden og kanskje blir det bare litt småteit at jeg faktisk har brukt en masse tid og energi på å pynte meg der nede før fødselen... Hvis du skjønner? Hadde vært interessant å høre hva en jordmor tenker om dette, men det får jeg meg ikke til å spørre..
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har tenkt en del på dette og tror nok at jeg skal ta en "raid" der nede på "musa mi" og på leggene også bikinilinja,...Mulig jeg er forfengelig,men vil se LITT ok ut liksom....Pleier forresten å bruke speil når jeg skal barbere "musa mi" jeg,funker som bare det:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 he he spurte min jordmor :-) hun sa bare at det var SÅ forskjellig og de tenkte aldri at det ene var mer normalt enn det andre. Men hun anbefalte meg å bare gjøre det slik jeg brukte å gjøre det for da ville jeg ikke få noen tanker om hva noen andre tenkte...at da ville jeg føle meg vel og bruke tankene på viktigere ting :-) liker ikke nakenhet for fremmede!!!!!!!!! :-(
Anele&Solstråla Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har igjen 4 uker, og senest på fredag barberte jeg alt der nede- det er det jeg pleier...blir jo riktignok ikke så ofte lenger men... Orket ikke ta leggene i samme slengen, men jeg er heldig og har lyse hår da...så synes ikke så godt:)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Prøver å si til meg selv at jeg gir blanke, men akk så vanskelig. Jeg bryr meg uansett. Jeg pleier bruke slik maskin som "røsker" ut hårene med roten. Da holder det en god stund. Tar legger, bikinilinje og armhuler med den. MEN, hvis du ikke er vant med voksing eller dette fra før, så gjør det for mange ganske vondt, og da er det kanskje lettere å få noen andre til å røske bort voks. Trenger iallfall ikke tenke på å barbere leggene hver morgen "i tilfelle".
Krokodillemor Skrevet 7. oktober 2007 #12 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg tror ikke jeg kommer til å bry meg i det hele tatt, men hvis du vil føle deg mer vel er det jo bare å bestille time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå