Gå til innhold

kliner dere med deres bedre halvdel til vanlig ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

mener da,med tungen..utenom sex..

her gjør vi ikke det...føler liksom det vblir litt rart om man skal sitte å kline i sofaen når man ikke skal ha sex...mulig jeg er rar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, flere ganger om dagen

Skrevet

hehe:) så arti å lese om dere som kliner:)))

vi gjør ikke det. ikke noe spes grunn til det, vi har ikke "bestemt oss" for å ikke gjøre det liksom, vet ikke hvorfor vi ikke gjør det jeg:)

når jeg tenker meg om gjør vi det heller ikke når vi har sex. kanskje av og til da...

Skrevet

Nja.. Blitt veldig dårlig til det nå, men gjorde det før.

Skrevet

Nei, ikke til vanlig. Men når vi først gjør det blir det som regel sex..:)

Skrevet

Her nusser vi mest. Maaange ganger om dagen. Men klininga blir sammen med sex ja. Bestandig vært slik. Kjæresten er ikke sånn kline-person.;)

Har hatt kjærester før som ikke har vært nusse-personer, men som baaare kliner. Og det opplevde jeg som slitsomt. Følte ikke det passa seg og stille seg opp for å kline over alt!! :P

Skrevet

Ja!! Noen ganger så...tjihi=)))

Skrevet

Om vi kliner så havner vi som regl under dyna, han blir så innmari tent av det....men vi nusser masse på hverandre, og kliner som oftest kun når det er sex...

Skrevet

Mesunnelig på dere som kysser med deres partnere. Får så vidt to kyss for dagen. Ett når han kommer hjem fra jobben og ett kanskje når vi legger oss. Og det er skikkelig kjedelige kyss rett på munnen med snurpete lepper. Ser jeg klining mellom kjærester på tv eller ute, kjenner jeg savnet sterkt etter dette selv. Prøver jeg å kline, trekker han seg unna og mener det holder med et enkelt kyss. Med sex derimot blir det klining.,,,,men ikke hatt sex på to måneder..*MINST!!! Grunnen er jo høygravid-tid og fødte for snart 6 uker siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...