MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg er ikke noe komfortabel med å synge til magen, men tenker jo litt på dette med at de kjenner igjen sanger og kan bli roligere av det. Ble jo bekreftet etter Helene og Atles fødsel, da hun sang for babyen. Men kanskje jeg kan spille en fin sang, og det kan fungere på samme måte?? Noen som har gode forslag på fine, rolige sanger man kan bruke til dette formålet? Liker det meste av musikk selv, men sliter litt med kreativiteten for tiden!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg spillte mye Alejandro Fuentes da jeg ventet gutten min Nyyydelig musikk! Og gutten min liker den også. Skal kjøpe den nyeste cdèn, og spille den for babyen i magen
Ioren Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg spiller Jokke & Valentinerne, Klovner i kamp og DDE jeg Er det jeg hører på, så da er det naturlig for meg å spille det for lillingen Ellers spiller jeg Brahms Lullaby mye, pappan min sang den hver kveld før vi søstrene skulle sove, så den betyr mye for meg =)
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Spilte mye James Blunt & Kurt da jeg gikk med Celine - det samme gjør jeg nå =) James Blunt med tears & rain er nydelig ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå