Gå til innhold

Vokste magen deres mye fra uke 15-18?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere -

Vi hørte fin fosterlyd og målte magen hos jordmor i uke 16. Magen var da i riktig størrelse, kanskje til og med bittelitt større enn hva den skulle vært i uke 16. Jeg synes nå ikke magen har vokst noe særlig fra uke 15 til nå i uke 18.

Det er vel slik at magen vokser i rykk og napp, men kan dere huske hvordan magen vokste hos dere i disse ukene?

Vi skal på ul om en uke. Føler at det er tullete å bekymre seg, men jeg klarer ikke unngå det. Har kjent noe jeg tror er liv den siste uken...

Håper på svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den vokste ikke hos meg i de ukene. er så vidt man kan se jeg er gravid, og er 22+0 i dag.

håper den vokser fra uke 25 og opp kansje...

Skrevet

min mage vokste nesten ikke i de ukene, men nå har nesten ikke mage enda heller da.. er i uke 20

Skrevet

Takk for svar begge to :) Har liten mage enda jeg og. Det er så rart.. Før jeg ble gravid var jeg sikker på at jeg skulle bli skikkelig stor fort, men der tok jeg feil gitt!

Noen flere som fikk mye mage i denne perioden eller ikke?

Skrevet

Hei... Jeg er 15+3 og man kan se at jeg er gravid. Nå fikk jeg fort mage med førstemann også og har vært dårlig en stund. Har gått opp 3 kilo. All mat har hjulpet, så det syns jo det. Syns aller best på puppene... De bare velter ut...hihi. Merker det, de er ikke så store fra før...

Skrevet

Min mage vokste endel rundt uke 16 og nå i uke 19 har den vokst ennå litt til

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Du kan se bilde av magen min i uke 18 og i uke 21 på siden min. Mellom de tre ukene skjedde det mye hos meg. Syns magen var passe liten i uke 18.

Skrevet

Jeg hadde ikke mage på ultralyd:) Den har kommet som et skudd etter uke 19:) he he. Ingen grunn til bekymring!!

Skrevet

hei

jeg føler at den den vokste enormt fra uke 16 til 17. lGikk og la meg på kvelden og sto opp på morgenen med "den store magen", så nå er jeg virkelg gravid. he he.

føler jeg er større enn normalt men har ikke lagt på meg noen ting men har tatt av 3 kilo. så blir spennende å se utviklingen for kiloene kommer uansett.

Det er sant at magen vokser i rykk og napp i hvert fall :)

tror ikke du skal bekymre deg for magen.

Skrevet

Tusen takk for enda flere svar :-) Da slapper jeg litt mer av.. Tenkte hvis det var slik at jeg burde sett stor forskjell på magen i løpet av et par uker, var det noe galt.. Men det kan jo også hende den har vokst uten at jeg har merket det... Skal jo også nevnes at jeg sliter med å legge på meg etter all oppkasten frem til uke 16/17.... Det skorter på matlysten....

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...