boboo Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 jeg har fått ømme pupper!!noe jeg ikke har hatt siden jeg var gravid sist... er svimmel,hodepine igår, og murringer i magen... føler meg helt "rar"! hadde første dag i sist mens for 19 dager siden.. følte jeg hadde EL veldig tidlig..på dag 10 i syklusen.er det mulig å ha el så tidlig??
meg&Gullgutten Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Ja det er mulig å ha det så tidlig.. selv når jeg ble gravid hadde jeg el veldig tidlig.. ømme bryster og små stikking i magen (som da er livmor som vokser). Ta en test så finner du det ut:) Men vær forsiktig og ikke bli slått på rumpen, det gjorde slik at jeg mistet min spire:(
Hege:) Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 JEg venter tr om noen dager ca.. og jeg har alle symptoner i hele verden! Jeg prøver å lese meg til dette, nesten alle og alle steder sier at "det er for tidlig" -men rakkern.. jeg kjenner min egen kropp!!
boboo Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 ja..slått på rumpa?? er d farlig??hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå