Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Trenger hjelp med noe... )
Måsa so skit på ferjo Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har (den med hette). Det er en stund siden da, men kan jeg hjelpe med noe, så fyr løs:-)
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg strikker den med hetta til pøber'n og je... Men uten hetta. Lurte på om det skulle være markering rundt de maskestingene... Og det sto noe om å hekle lykteskjerm og rundt øynene...???? Kan da ikke hekle jeg...
Måsa so skit på ferjo Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har ikke brodert markeringssting, og ikke heklet lykteskjerm. Begynte på markeringsstingene, men syns det ble finere uten. Det ble så voldsomt med de markeringene. Lykteskjermen har jeg ikke hekla av samme grunn som deg.....kan rett og slett ikke hekle:-) men jeg broderte den på med maskesting.
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2007 Hva med det gråtass merke?? Hvor og åssen syes det på?? Grønn jeg
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2007 Æsj... Så akkurat jeg hadde glemt en S i overskriften her..... GRÅTASS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå