Gå til innhold

gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg er usikker på om jeg er gravid for jeg har brukt p sprøyta og jeg satte den siste 18 mai og hadde en liten blødning ca 25 juli og har ikke blødd siden så lurer på om jeg kan være gravid??? jeg har tatt tester men di har slått ut negativ men når jeg har sett på di litt senere så har det sett ut som at det er en veldig svak strek der og i natt så kjentes det ut som at noen beveget seg i magen min men lurer på om det bare kan være luft og eller om jeg faktisk er gravid og at det bare er lite hcg nivå i kroppen min som gjør at ikke testene slår veldig sterkt ut??noen som har peiøing eller vet noe om dette???hadde satt veldig pris på og få noen svar..lurer på og gå til legen min og få tatt en blodprøve for og finne det ut for sikkert om jeg er gravid eller om jeg ikke er det... noen som vet om noen som har blitt gravid når di har brukt p sprøyta???hilsen ungmor25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du er såpass på vei at "noen beveger seg i magen din,så

burde det vel slått ut på en test?

er jo veldig vanlig og ikke blø når man går på sprøyta da,men

ta en test om 1 uke og dra til legen hvis du er usikker.

lykke til:-)

Skrevet

som sagt jeg er usikker på om at det er luft for når jeg dyttet til magen så beveget det seg igjen og jeg trodde ikke at det gjorde det hvis det bare er luft men det kjennes ut som at det beveger seg i magen min nå og å jeg er veldig kvalm,springer ofte på do og har veldig mye utflod og jeg har litt bryst spreng av og til så synes at det er rart hvis jeg er gravid at ikke testen slår ordentlig ut så lurer på om jeg kan være så langt i svangerskapet at den slår ut negativ.men når jeg ser på den etter ei lita stund så ser det ut som at det er en veldig svak strek der så skjønner ingenting her.så da ser det ut som at den er positiv. noen som har hørt om noen som har blitt gravid når di har brukt p sprøyta???

Skrevet

hvis det kommer en strek før det har gått 10 min så skal det jo

tyde på graviditet da....hmm....

ville ventet noen dager jeg,og tatt en ny test.

Skrevet

ja det kommer en strek før det er gått ti minutter.merkelig.tok en test tidligere og jeg trodde at den var negativ men når jeg så på den etter ca fem minutter så var det en tydelig men svak strek der sånn at det ble to streker og jeg synes at jeg kjenner bevegelse i magen og når jeg gikk med nr to så kjente jeg bevegelse i uke tolv og nå er jeg i uke elleve hvis jeg er gravid....hvordan får jeg forandret nick navn????

Skrevet

Men om du kjenner liv må du jo være minst tre måneder på vei og da er nok streken sterkere enn som så

Skrevet

Gå inn på "din egen side" og så "brukerinformasjon" eller noe...

Skrevet

men vil du være gravid eller ikke!

sikkert ikke da,siden du går på sprøyta...

Skrevet

når er det testene blir negative igjen når enn går gravid??har lest at etter ei stund så slår di ut negative og jeg har og lest at en kan bruke en eggløsningstest for og finne ut om en er gravid...har lest om noen som gjorde det og den slo ut positiv og det viste seg at di var gravid og...noen som har noen erfaring med det???

Skrevet

hei jeg har sluttet med sprøyta for satte den siste den 18 mai og har ikke satt noen siden det.så jeg vil jo gjerne ha en liten igjen.

Skrevet

har du testet i dag også?tror jeg ville ventet noen dager til.

spennende da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...