Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Som nyvalgt leder av FAU er det nå mitt ansvar å leie inn fotograf for å ta bilder i bhg i høst. Så i den forbindelse lurte jeg på hvilke fotografer som har vært i deres bhg? Er dere fornøyde? Hvor mye kostet det? Skal selvfølgelig ringe rundt i morgen, men tenkte å høre om erfaringer her :-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2007 Glemte å skrive at det bør være på østlandet da :-)
Nickeguri Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Jenserud foto. Veldig misfornøyd. Ingen av barna smiler på fellesbildet, og flere ser triste ut. På portrettbildet både i år og i fjor gråter jenta mi og har rødsprengte øyne. Har hørt av andre foreldre at barna deres også gråter på bildene.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Det hørtes neimen ikke bra ut, da kan jeg kanskje styre unna Jensrud foto.. Har funnet Ariel foto på nett, noen med erfaringer med disse?? Ellers så bruke forrige bhg Caspersen foto, jeg selv var fornøyd med har skjønt at det kanskje var dyrt? Noen som kjenner disse kontra andre??
Turtle Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 IKKE bruk caspersen...... de tok bilder hos oss i år og vi hadde booka to fotografer som skulle bruke to dager............. den første dagen måtte styrern ringe å etterlyse de da ingen kom og fikk svaret"å skulle vi komme i dag??" og hun som kom dagen etter hadde fått beskjed på morgenen at hun skulle til oss. vi har enda ikke fått bildene og det er tre uker siden........
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2007 Det hørtes ikke bra ut at de ikke kommer til avtalt tid. Men det er vel vanlig at det tar 4-5 uker før man får bildene??
Hobbyfotografen og Em Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Hvor på østlandet holder dere til? Hadde vært morsomt å prøvd meg på det.. hehe.. men dere vil kanskje ha en ordentlig fotograf?
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 barnehagen vi bruker og den mamma jobber i har brukt caspersen foto flere år. og i år endte begge barnehagene opp med å avlyse og finne annen fotograf.. vi var tidlig ute med å bestille tid for å få det i beg. av september.. men så har de klart å surre det bort (2 barnehager altså...) så de kunne komme i beg av nov... ikke så lett med utebilder da.... de to årene vi har brukt dem før har kvaliteten vært grei, men prisen er ganske dyr, og de er ikke så gode på service når man skal sende tilbake det man ikke vil ha, eller bestille ting utenom standard-pakkene.. barnehagen til mamma har avtalt med fotograf Løvli (Kongsberg) som de har vært fornøyd med før. hun har bl.a tatt bryllupsbildene mine. barnehagen min skulle sammenlikne priser på fotograf Løvli og fotograf Skinnes (begge Kongsberg) vet ikke hvem vi skal bruke enda... de har brukt skinnes en gang før fordi caspersen avlyste rett før... http://www.fotograflovli.no/ http://www.fotografskinnes.no/
Tøysetipp Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 I snuppas barnehage bruker de Studio S. De er gamle travere her i byen med et godt rykte (Sarpbsorg). Har forøvrig tatt private bilder der av vesla to ganger og begge gangene vært fornøyd :-) For enkeltbilder + gruppebilde koster det 380,- (Det er da full pakke) Grei pris synes jeg !
~sjiraff~ Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Barnehagen vår har brukt Caspersen to år nå. I fjor var flertallet misforbøyd, sårlige bilder med sure unger. I år så tok de bildene innendørs og det gikk mye bedre. Kjempebra bilder på de fleste barna. Så det kommer nok ann på hvilken fotograf de sender også. Men for litt annerledes og dødskulebilder så sjekk ut www.fixdal.no, henne skal jeg foreslå til neste år )
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #12 Skrevet 7. oktober 2007 Kan på det aller sterkeste anbefale fotograf Grinna på Mysen. Utrolig flink med barna og har vært kjempe fornøyd med alt av bilder han har tatt. Vet ikke hvordan det blir i forhold til hvor du bor,men er et tips iallfall:o)
Topmodel Skrevet 7. oktober 2007 #13 Skrevet 7. oktober 2007 Areal foto . jeg anbefaler dette fine bilder. vi hadde samme fotografen siste to årene . det blir det samme i år . 485 pakke tilbud og noe ekped gebyr tror jeg .grei pris og fine bilder,
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. oktober 2007 #14 Skrevet 7. oktober 2007 kjempefine bilder! men min erfaring er at mange gir bort sånne bilder til jul og sånn... og besteforeldre/oldeforeldre vil ofte ha tradisjonelle bilder da... jeg for min del synes disse var fine jeg =) kunne godt hatt sånne på stueveggen min =)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 7. oktober 2007 #15 Skrevet 7. oktober 2007 vi bruker en lokal fotograf... det som er så greit der er at om noen ikke er så heldig på fellesbildet, så bytter han ut hodet..... er jo nesten umulig at ALLE er fine på ett og samme bilde.... hehe...
hund&barn@fullrulle Skrevet 7. oktober 2007 #16 Skrevet 7. oktober 2007 Atlier Holland. God pris og gode bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå