xxxo Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 fornøyde? når på året var dere der? skal ikke gifte meg enda.. men morsomt å drømme og planlegge litt..
It's all about me Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Med en gutt på 3 mnd som jeg fullammet ble bryllupsreisen en natt på Oslo Plaza ) Lengre enn det gadd jeg ikke pumpe for å holde produksjonen igang.
Milli Vanilli Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Vi reiste til karibien, på Barbados. Det var en fin tur, mange fine strender, og veldig god mat, masse fin natur og hver solnedgang var en opplevelse. Ikke spesielt billig der.. Reiste på høsten.
MorT-3gutter Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Dominikanske REpublikk på januar. Kjempefornøyd!
Temmelig hemmelig Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Vi giftet oss i juli. Dro til barcelona og var der 1 en uke, så dro vi på middelhavs cruise i en uke. cruise var med royal caribbean cruise line og det er virkelig og anbefale. Sikkelig luksus. Vi bestillte bryllupsreisepakke, så vi fikk campis på lugaren når vi kom og kanapeer, frokost på seng og div andre ting.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Djerba i Tunisia (Afrika) i slutten av juli i fjor. Beste turen jeg noen sinne har vært på!! All inclusive-hotell, dvs all mat og drikke inkludert. Kan nevne at jeg la på meg 2 kg på en uke.... hahaha!! :oD
## lille blomst ## Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 Madeira og Porto Santo. 1 uke på hver. (Porto Santo er en liten øy utenfor Maderia). Vi var der i midten av august. Kjempeherlig.
Medium fikk guttebass Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Vi var på Tenerife. Det var før vi fikk barn, og vi storkoste oss.
Medium fikk guttebass Skrevet 7. oktober 2007 #12 Skrevet 7. oktober 2007 Åja, glemte: Vi var der i slutten va juni. )
Thunderstruck Skrevet 7. oktober 2007 #13 Skrevet 7. oktober 2007 Tok Color Fantasy til Kiel og var der i 2 netter og hjem igjen!
titt tei :) Skrevet 7. oktober 2007 #14 Skrevet 7. oktober 2007 Vi var en lang veken i paris, og vi hadde det supert. Vi giftett oss i arginegin i 1 juli og reiste til paris i miten av august, min mor passet barna når vi var i paris. Vi hadde strålende vær og vi låg på et hotel som var ganske nært Eifeltårnet,det var en romantisk tur:)
2b&spira Skrevet 7. oktober 2007 #15 Skrevet 7. oktober 2007 1uke på rhodos i fjord i august-førsten av september;) var kjempe koslig der. bodde på kalithea og der var det super service og passe avstand til byen. hadde med småen så ble ikke sånn ille romantisk,men vi nøt det max.....
xxxo Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 7. oktober 2007 åå.. det er så mange vakre fantastiske steder.. skjønner ikke hvordan vi skal klare å velge.. bra vi har goood tid.. skal ikke gifte oss før i 2011. hehe.. vet ikke hvor lenge vi skal være borte, ungene er da ca 5 og 6 år. lurer på om det blir for lenge med en uke, men det finner jeg vel ut da.
"Pappa`s fulltreffer" Skrevet 7. oktober 2007 #17 Skrevet 7. oktober 2007 Vi var på Azorene. Var helt knall i august.
Armani:-) Skrevet 7. oktober 2007 #19 Skrevet 7. oktober 2007 Vi var i Malaysia:-) På sommeren og det var helt fantastisk...Nydelige strender og flott hotell.
Ouagadougou Skrevet 7. oktober 2007 #20 Skrevet 7. oktober 2007 Maldivene og Dubai, var vekke i tre uker. Superfornøyd, helt fantastisk. Maldivene: Hvite hvite strender, turkist hav, dykking med haier, skilpadder osv, bungalow på påler i vannet. Dubai: superbra shopping, gøy å spise middag på 7-stjerners hotell (ellers bodde vi på billig hotell for å spare litt penger til shopping osv). Vi var der i januar/februar.
Joikaboll@ Skrevet 7. oktober 2007 #21 Skrevet 7. oktober 2007 Vi var også på Azorene, kom hjem forrige uke. Kjempefint der. Var på Sao Miguel, Ponta Delgada.
Fire småtroll Skrevet 7. oktober 2007 #22 Skrevet 7. oktober 2007 Nederland i april. Vi storkoste oss! Midt i blomstringa av tulipaner og andre løkblomster, vi bila rundt å så på blomstermarkeder og åkre så langt øyet kan se med blomster i alle regnbuens farger, og for en lukt!! Amsterdam er en kjempefin storby å reise til, god mat, og MASSE shoppemuligheter! Også har du de koselige byene som Haag. Vi likte oss så godt av vi har reist tilbake seinere også...
Ouagadougou Skrevet 7. oktober 2007 #23 Skrevet 7. oktober 2007 Det var forresten veldig bra å være i Dubai i februar - da var det shoppingfestival og masse tilbud og liv. Kjøpte du f.eks gull (som er billig, men husk å prute) var man også med i lotteri om gullbarrer.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 7. oktober 2007 #24 Skrevet 7. oktober 2007 Verden rundt på 7 uker =0) helt fantastisk minner for livet. Anefalles på det strekeste.
firemerkersmør Skrevet 7. oktober 2007 #25 Skrevet 7. oktober 2007 Egypt, hughada. september. Knallfint, superfornøyd. Tur til Kairo og luxor. Masse historie, og veldigh romantisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå