Gå til innhold

Lekker om nettene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste to nettene begynt å lekke melk.. Våkner med våt flekk under puppen..

Regner med at det er flere som gjør det, fror det er jo ganske vanlig..

Men lekker dere om dagen også, eller bare om nettene?

Og bruker dere ammeinlegg i bh´en?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter ikke med det denne gangen heldigvis, ennå...

Men i forrige svangerskap lakk jeg masse melk. Brukte bh med ammeinnlegg på natta, det ble så vått og ubehagelig i senga. Hadde vel ammeinnlegg på dagen også mins jeg å huske...

Slitsomt, men da vet en hvertfall at en har nok melk når babyen kommer =0)

Skrevet

Jeg har aldri lekket før fødselen, og jeg er gravid med nr. fem. Det er mulig dette er et kjent fenomen for mange men jeg har ikke opplevde det. Hvor langt har du kommet og er det nr. 1?

Skrevet

Jeg er 25+1, og ja, dette er den første..

Er vel nok så individuelt dette med å lekke tror jeg.. Mange gjør det, og mange gjør det ikke.. Men er nok så plagsomt ja...

Skrevet

Det er veldig intresent, for jeg viste ikke at det var nok så utbredt. det må være plagsomt å begynne å lekke så tidlig i svangerskapet. Hvordan er det med formen? Du skal jo dekke barnets ernærings behov+ ditt eget energi behov, om du itilleg lekker endel av melken som jeg anser som tap av energi.

hmm, jeg går i praksis og er intresert å lære mer, så vil gjerne spørre legene om dette.

Skrevet

Frormen er fin den. Blir litt lett klar, men sånn har det vært hele svangerskapet, har heldigvis ikke hatt noen andre plager.

Lekker ikke så mye, så tror ikke det trekker så mye energi akkurat.. Er mest plagsomt fordi sengen får våte flekker, og jeg får sånne størknede melkekrystaller rundt i sengen som ikke er så gode å ligge på. :)

Så blir nok bh med amme inlegg om nettene snart, om det fortsetter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...