Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Når har du tenkt å teste, jeg dør av spenning her:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Hehe....er bare jeg som ikke synes det her er spennende??....:-) godt noen holder håpet oppe. bestilte tester på fredag så de kommer vel i morgen eller tirsdag. tester når de kommer hvis ikke tanta har kommet.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Det er det der jeg ikke forstår. Samme hvor lenge jeg slier og prøver og egentlig ikke har tro på det, så klarer jeg ikke å la vær å teste dersom tanta er en dag forsen. Men så har jeg jo brukt mange unødvendige tester og da
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Tips: ikke ha tester i hus:-)da er det lett og ikke teste...hehe. da må man jo vente de 3-4 dagene det tar fra man bestiller til de kommer,og som oftest har tanta kommet innen den tid. kjenner det skjer noe nederst på venstre side av magen,så mulig tanta kommer senere.har vært sånn siden torsdag da men... ikke lett å skjønne seg på skrotten...
Jelly Belly Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 TEST DA FOR FAEN!!!! Hehe.. Jeg tror jeg er mer spent på deg enn det jeg er på meg selv denne syklusen!! Pluss at jeg går så rart med både fingre og tær krysset.. Håper virkelig det klaffer for deg dollypopp!!!!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Hehe...du er søt da:-) ser deg for meg...hihi. tester på tirsdag tenker jeg.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2007 Hjelper ikke å ikke ha tester i huset, tar meg 5 min så kan jeg kjøpe:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Å,da er du like langt....synes de er så dyre på apoteket jeg,så gidder ikke kjøpe. dessuten har jeg brukt noen kr på tester de siste årene,så synes ikke det er verd det.har jo aldri fått en positiv test....
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2007 Sjønner godt hva du mener. kan tro jeg var sjokket d ajeg fikk min første positive test noen gang, etter 2 års prøving. Du har å glede deg til. jeg følte øynene skulle poppe ut av hode mitt, jeg gråt og klarte ikke å snakke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå