Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Må bare si at jeg hadde klappet til svigermor hvis hun hadde tatt meg på puppen da jeg skulle amme eldstemann som nyfødt! Gjør folk virkelig sånt??
It's all about me Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Ja gurimalla den reagerte jeg på også. Jeg er ikke spesielt hårsår, men den der var over streken.
*Rutletutt* Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Har ikke sett episoden, men det hørtes jo helt merkelig ut! Noen som GJØR sånt...?
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 rart at noen tror pupper er allemannseie så lenge man ammer. Har slått meg mange ganger.
It's all about me Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Ja hun tok skikkelig tak i puppen og styrte den slik HUN syntes det var best. Var ikke snakk om å bare gi råd der nei.
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Nei, ikke jeg heller men usj... Hun så litt sånn rullingsrøykende ut også *Slemme*
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har heldigvis svigerforeldre med vettet i behold, svigermor hadde aldri gjort noe slik. Hun har respekt for meg!
Mille** Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 OMG! Husker barnepleierne gjorde det etter jeg fikk nr 1, var litt styr med den ammingen. Var ekkelt nok det, hadde svigermor begynt å ta på puppen min vet jeg ikke hva jeg hadde sagt eller gjort. Huff...
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 såg det nettopp jeg også....herregud.. greit med sykepleierne på sykehuset syns jeg,det gjør ikke noe..men om svigermor hadde begynt å ta på puppen mens jeg ammet..hadde klikka for meg...heldigvis holdt ut avstand da jeg ammet..
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Kanskje hun er ammehjelper?
lenej :o) Skrevet 7. oktober 2007 #12 Skrevet 7. oktober 2007 jaaa!! hadde nok ikke likt det! men hadde fått spunk av å ha så mange folk i huset på en gang!!!
It's all about me Skrevet 7. oktober 2007 #13 Skrevet 7. oktober 2007 Ja hun kan sikkert hjelpe deg også Rutletutt. Tror ikke du trenger spørre så hardt heller, he he.
tre små... Skrevet 7. oktober 2007 #14 Skrevet 7. oktober 2007 ja det hadde jeg reagert på også!! sånn gjør man ikke.. syns det er teit å komme med råd også jeg angående amming dersom man ikke spør.. mange får det jo helt fint til uten hjelp eller har fått hjelp av de på sykehuset.. henne i videoen hadde jo fått det til!! i tillegg å gjøre sånn ho svigermora der gjorde er jo skikkelig over streken iallefall!!! orket heller ikke så mange i huset når vi kom hjem... ville være alene litt med engang vi kom hjem så fikk besøket komme litt etterhvert..
Minesmå:)+en til! Skrevet 7. oktober 2007 #15 Skrevet 7. oktober 2007 Herregud. Det hadde aldri min svigermor tørt! Jeg reagerte på noe annet jeg, så jeg ALDRI hadde gjort. Hu lå jo å skreva me beina da det kom masse besøk på sykehuset...holdt di på å sy da? hmm... Rart. Jeg hadde vært glau, men det ser jo ut som om hun ikke brur seg om sånn da. Hun brydde seg ikke at svigermora to henne på puppen heller...
Gjest miang*mikrovampyr* Skrevet 7. oktober 2007 #16 Skrevet 7. oktober 2007 Hehe, huff, det gjorde de på sykehuset med meg også, reiv i de rett og slett. Respektløst. Syns ikke man trenger gjøre sånt før man evt. ber om råd.
Mrs. Bouquet Skrevet 7. oktober 2007 #17 Skrevet 7. oktober 2007 Syns ikke det såg ut som hun tok særlig tak i puppen, hun skubde babye bort liskom. Men jeg hadde vel irritert meg over å fått råd før jeg i det hele tatt hadde fått orndt meg skikkelig til.
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #18 Skrevet 7. oktober 2007 Det reagerte jeg også på. Men det som var mest sjokkerende var jo da hun hadde besøk mens hun lå med bena i bøylene. Hva var det for noe? He he he. Men en fantastisk flott fødsel. Hun var heldig!
fleXibel Skrevet 7. oktober 2007 #20 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg må nok være spesiell siden det virker som om jeg er den eneste som ikke ville brydd meg et dugg om svigermoren min hadde gjort det.. Hun har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det, men jeg synes nå det finnes andre ting i verden å irritere seg over
Northernlights Skrevet 7. oktober 2007 #21 Skrevet 7. oktober 2007 Hehe,tenkte det samme! Guri,jeg skal ikke gjøre sånn med min svigerdatter,nei! Synes nå hun sa det så veldig bra,jeg. Hun svarte at dette her følte hun at hun kunne nå,og selv om hun ikke hadde gjort det før, så "visste" hun selv hvordan det skulle gjøres! Huffameg...måte på villigtilåhjelpe-svigermamma!
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #22 Skrevet 7. oktober 2007 hvordan går det ann å ville ha besøk når man ligger i benholderne??????
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. oktober 2007 #23 Skrevet 7. oktober 2007 Min svigermor valset faktisk rett inn på soverommet her der jeg satt og skulle amme lillemor litt i fred og ro da hun var fersk.. Hun kløp meg i puppen og sa vel noe sånt som " ja hun tar jo bra tak" eller noe slik.. Jeg hadde sagt fra til mannen min at han måtte passe på at vi fikk være i fred for lillemor ble litt lett distrahert og jeg var midt i barselblues'en.. Er fortsatt litt fornærmet jeg, hehe.. Vi har ikke noe sånn nært forhold og ikke er hun jordmord eller noe heller, så det var liksom ikke "naturlig". Jeg ble jo rasende for at mannen min ikke klarte å holde henne unna. og for å si det slik så prøver han litt hardere nå.. Jeg låser alltid døren om jeg går på do eller på badet, eller noe slik, for hun valser liksom bare inn.. hehe..
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #24 Skrevet 7. oktober 2007 Utrolig frekt! Sjokkert over hva folk får seg til... Blir noe annet hvis det er på barsel, syns jeg. Med andremann var det absolutt ingen som blandet seg - da var jeg jo ekspert ;-)
Northernlights Skrevet 7. oktober 2007 #25 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg husker jeg satte voldsomt stor pris på at en sykepleier på barsel hjalp meg,da jeg fikk min første. 18 år,og null erfaring med ALT som hadde med baby og gjøre. Så hun styra med puppen min,for å få han til å "ta den",og det var sååå greit at noen lærte rett teknikk med en gang. Evig takknemlig den gamle sykepleieren. Men ingen andre hadde fått klemma puppen min,nei. Slett ikke svigermor!hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå