dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 skjer ikke stort her... ikke sett noe til tanta enda. hadde murringer på fradg så trodde hun skulle komme men... har syyykt ømme pupper,det er det eneste. hun kommer vel når hun føler for det:-( kommet noe mer hos deg eller? så lite trenger jo ikke bety at tanta kommer.
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 men tanta har jo hvertfall ikke kommet hos deg enda, og det er bra da er det jo fortsatt litt håp vet du. Ømme pupper er også bra....men sånn som jeg tenker nå så relaterer jeg alle symptomer til pms jeg.... Hadde jo denne brun/røde utfloden på morgenen.....ikke kommet noe mer....men har ganske så menssmerter da...så det spørs om ikke tr kommer i løpet av dagen.... Men jeg tok en test til i dag da...og den er også negativ...så nå må jeg vel bare stole på de og skjønne at det ikke klaffet denne gangen Men hold meg oppdatert da! Det er så koselig å følge med....og vi kommer jo til å prøve videre vi, så hadde vært koselig å holde kontakten Krysser armer og bein for deg fortsatt jeg
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 men er jo ikke sikkert det kommer noe mer da. er jo mange som får blødninger selv om de er gravide:-)
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 joda...men blir så sykt skuffet hver gang testene er negative...og syns jo det er merkelig at det ikke skulle slå ut nå....er jo 7 dager etter ikm....men i morgen tror jeg at jeg får svar på hcg blodprøve og da må det jo evnt vises.... Så nå går jeg ut i fra at jeg ikke er gravid....også får jeg heller bli positivt overrasket om prøven i morgen skulle være positiv
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 Det er ikke dumt.er min teori også.ikke gravid frem til testen er positiv. når tok du hcg prøve?og hvorfor?spennende da!
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 jeg var hos gynekolog på onsdag...fordi jeg var redd for at det var noe alvorlig galt med meg...siden jeg ikke fikk mensen og testen var negativ...også hadde jeg hatt så mye menssmerter en stund....han tok gu m/ innvendig ul...han sa jeg hadde en fortykket livmorslimhinne, noe som både kunne bety at mensen var på vei eller tidlig svangerskap....men testen var negativ hos han også....og da tok jeg masse hormonprøver og en hcg for sikkerhetsskyld....tok de på torsdag og regner med jeg kan sjekke svaret når jeg kommer på jobb i morgen
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2007 ok,skjønner.jobber du på sykehus eller no? du får gi beskjed i morgen da:-)
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 jepp. Jobber som spesialsykepleier på sykehus...så jeg har tilgang til prøver og slikt...så gjett hva det første jeg kommer til å gjøre er når jeg kommer på jobb i morgen...hehe.... Du...vi kunne jo snakket på msn da...om du vil det??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2007 ok.sender deg en pm
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2007 Hei! så kjipt at tanta kom til slutt:-( heiet jo på deg.... da er det bare å prøve å overtale sambo til å prøve. synes du burde få han med på laget før du fortsetter prøvingen. kan jo ta litt tid,så da er det greit å begynne tidlig;-)
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 heia! jo, det var kjipt....men vi prøvde jo engentlig ikke....så jeg klager ikke jeg... Jeg og sambo hadde en lang prat om det i går....du skjønner...han er litt søt da....han vil at vi skal gifte oss først han....også trenger han litt tid på å fri, fordi han vil at det skal være en overraskelse når han gjør det...hehe...men han har gått med på å tenke på det, også at vi hvertfall starter opp neste år da. Men hvordan går det med deg?? noen tegn til tanta?? Jeg håper så inmari at det klaffer for dere denne gangen ))) krysser armer, bein og eggstokker for deg! Men jeg kommer til å fortsette å være her da....er jo ikke lenge til jeg blir en aktiv prøver igjen
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2007 Nei assa,trodde hun skaulle komme nå,men ikke en dråpe... hadde murringer tidligere i dag og det stikker på venstre side (det har det gjort siden torsdag)....men kjennes ut som den kommer i dag assa.er så utrolig kjipt å sitte og vente!!!! blir litt smågal snart.... men skal du bruke noe prev nå,eller hva er planen?
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 jeg skjønner at du blir gal....skikkelig teit hu tanta asså Men jeg satser på at hun ikke kommer til deg jeg...og at testen blir fin og positiv når du tar den ) Vet ikke helt hva gjelder prev.-....har prøvd det meste av p-piller, både vanlige, kombinasjon, gestagen og mini. Men jeg får så masse bivirkninger....blir et premenstruelt troll fra helvete....hele tiden Så det spørs om ikke det blir regnfrakk for oss ....vi får se hvor lang tid det tar før jeg kommer i prøvefasen igjen...er ikke noe poeng å starte opp med piller igjen om det bare er for en kort periode liksom.... Råd mottas med takk hehe
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 8. oktober 2007 Ei venninne av meg tålte ingen type piller,men plaster funker bra for henne.ingen bivirkninger. du kan jo høre med legen din.
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #15 Skrevet 8. oktober 2007 jepp...har gjort det....hehe...han er rådløs han er gynekolog, fødselslege og spesialist i kvinnesykdommer....hehe...og han har gitt meg opp.....han sier at jeg tåler ingen preparater med hormoner i det hele tatt .....prøvde spiral også....men den kom ut igjen og det var skikkelig vondt....så jeg er sær og vanskelig hehe....men gummi duger for en periode...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. oktober 2007 da er det nok meningen at du ikke skal bruke prev...hehe. bare få masse barn;-)
Gjest Skrevet 8. oktober 2007 #17 Skrevet 8. oktober 2007 du...det syns jeg var en god og logisk konklusjon hehe men nå må jeg jobbe litt....hehe...så vi snakkes på msn senere da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå