Gå til innhold

Noen andre som synes tiden går ulovelig fort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter nå her... 73 dager igjen.... 73 dager? det er jo ingenting! det er to måneder det, pluss noen dager!

HELE graviditeten har etter hva jeg føler gått utrolig fort! det er ikke lenge siden jeg satt der med 244 dager igjen liksom....

Jeg for min del, NYTER tiden som gravid, for jeg vet hva som venter meg både i forhold til fødsel og det som kommer etterpå. Ikke missforstå, gleder meg jo til ungen kommer, men jeg koser meg ute når jeg vet det blir lenge til neste gang jeg kan dra ut på revyer o.l.

likevel synes jeg tiden går for fort....

det blir en dag mindre for hver dag!! får nesten litt mild panikk av det.... i morgen er det bare 10 uker igjen! 10 uker? da har jeg jo gått 3/4 deler allerede, og hvis jeg tenker på hvor raskt ti uker egentlig går, får jeg enda mere fnatt! fra 0-10 uker gikk dritfort.... fra 10-20 gikk enda raskere!!!!! 10 uker??? shit....

noen andre med disse følelsene???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeeeeei nefm:-)

lenge siden!!

jeg synes IKKE tiden går fort...hehe.dagene sneiler seg avgårde...

vet dere hva dere får?sykt at du bare har 2 mnd igjen!!!!

sånn sett går tiden uhyre fort.synes ikke det er lenge siden du var

på bli gravid...

håper alt er bra med dere!!

Skrevet

Off ja, husker vi satt og snakka om at det var over 200 dager igjen.. Nå er det 76!! Jises, det går så alt for fort.. Jeg er ikke litt klar en gang, mangler endel utstyr fremdeles.. hehe.. jaja, det årner sei ;)

Nyter graviditeten jeg også, men kunne vert foruten vond rygg og bekken.. Men jeg skal ikke klage, får tenke på resultatet ;)

Blir spennendes å se hvem som får først av oss, Nickie ;)

Skrevet

hehe ja det skal bli morro å se! Tror nok det blir deg Niem, for jeg gikk 3 uker over med sistemann! Skal inn til samtale om noen uker nå da, for å se om det muligens blir planlagt ks. Jeg vil IKKE ha ks, men hvis de mener det er det beste, så skal jeg høre på dem.... (pga sist fødsel endte i katastrofesnitt)

spennende..... uff blir helt satt ut av å tenke på det..... det går så grusomt fort!

Heeeei dolly! står til? leste at dere skal igang med ivf? når da? spennende altså!!!! Ja jeg vet, det er jo ikke lenge sia jeg fant ut at jeg var gravid jo... også er jeg plutselig 30 uker! (i morgen) helt utrolig....... SKUMMELT!!! hehe. med førstemann gikk tiden så tregt at jeg satt å telte rognebær på slutten omtrent, men denne gangen?herregud....

Skrevet

30 uker alt....dæven....

jeg skulle ringt inn mens på fredag,men tanta lar vente på seg.

men ringer Riksen når hun finner ut at hun skal komme,så strarter

jeg på spray rundt dag 20 og setter inn egg i slutten av november

en gang.hvis alt går etter planen..

ble ikke noe julebaby på meg,men kanskje en julespire:-)

Skrevet

åååh ja jeg håper det!!!!! at det blir julespire på deg!!! det hadde vært sååå fortjent :-) men hva skjedde med skolen da? trodde du skulle pause litt jeg??

Skrevet

tok 3 mnd pause,men så fant vi ut at vi ble nødt til å vente 5-6 år

dersom vi skulle ta hensyn til skolen og det er for lenge.

nå har jeg jo hærpa ryggen,så kommer ikke inn på politi uansett:-(

Skrevet

Jeg krysser fingrene litt for å gå noen dager over så jeg kommer over i Januar.. hehe.. men vet jo aldri.. får si som min farmor, at den kommer når den er ferdig ;) Ahh, hastesnitt hørtes ikke noe spennendes ut :/ Lykke til hvertfall!!=)

Skrevet

nehei? herpa ryggen?? hvordan klarte du det da??? er det permanent? uff det var jo ikke koselig :-(

meeeen... da blir det jo spire på dere i stedet da vet du ;-) har tenkt masse på dere. håper det blir full klaff med en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...