Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med råd, noen som har erfarnig med noe liknende, eller bare har et godt råd.... Jeg er gift med en utrolig snill og herlig fyr, har ikke så mye å klage på,han har god jobb og veldig flink å jobbe....gjør ikke så veldig mye hjemme da...bare det jeg ber han om å gjøer:) Men før vi ble isammen brukte han en del narkotika, amfetamin og div. Han var inne i et kriminelt miljø,som brukte og solgte. Så traff han meg og jeg fikk han ut av miljøet og fikk han til å slutte (han hadde valget, meg eller dopet og han valgte meg) Nå 3 år etter, er han mors beste barn, og min svigermor skryter meg opp i skyene for hun har "fått" igjen sin gutt som han var før det gikk galt. Men nok om det.... I dag sjekket jeg mobilen hans for jeg hadde misstanke at han hadde kjøpt noe, og det viser seg at han har kjøpt en tier. Jeg spurte han om han hadde kjøpt noe i det siste og han nektet, jeg sa at hvis jeg finner det ut etterpå og du har løyet til meg vil det medføre store konsikvenser..... Jeg vet han lyger til meg, men vet ikke hva jeg skal gjøre med det eller hvordan jeg skal ta fatt i det? Vurder å gå bak ryggen hans og gå til han som han kjøpet det av og true han med at hvis han selger til mannen min en gang til......jeg tror ikke den personen hadde tørt å gitt mer til mannen min hvis jeg gjør det, han har for stor respet for meg til det.... men jeg vet ikke om det erdet smarteste trekket.....Hva tror dere? Jeg er ikke så uskyldig selv,jeg har prøvd min del, og vært med i gamet selv....men det er over nesten 5 år siden jeg har sluttet! Men siden jeg har kunnskap og vet alt om det, gjør det at jeg merker og er veldig var for det, såmannen min KLARER ikke skjule det for meg! Vi har et barn sammen og jeg hater å bli løyet til.....hva gjør jeg jenter? Takker for alle svar og råd jeg kan få........... Ha en fin dag alle sammen, jeg er så glad jeg har Dere her inne så vi kan dele ting vi ikke vil dele med venner eller familie. Mange klemmer fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå