Gå til innhold

Er det mulig??? SÅ STYGT!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan faktisk ikke tenke meg noe styggere! takke meg til mitt hvite flesk!

Skrevet

Æsja.....

Skrevet

han i midten er mannen min....

Skrevet

Uff og æsj, bra vi har forskjellig smak.

Jeg synes det er fint med litt brunfarge, og litt markerte muskler. Men dette er IKKE pent, ikke i nærheten heller.

Skrevet

de ser jo faktisk ikke sånn ut hver dag da, de får smurt på en slags brunkrem rett før showet for å bli brunere slik at musklene vises mer . hehehehe skal gjort seg om de har vært så brune hele tiden du *ler*

Skrevet

Dollypopp; ikke for å være frekk, men ikke rart at det ikke klaffer for dere om han er mannen din. Han har jo INGENTING under den røde tangaen jo!!! Hehe

Skrevet

ar inne på tanken selv.....hmm...kanskje jeg skal slutte å gi han proteiner?

Skrevet

Tja...ser jo ut til at de proteinene du fòrer han med nå virker på "feil" steder :) Hehe...

Skrevet

Ha ha ha :-D Det var dagens latterbombe!!! De var jo veldig fornøyd sjøl da, men jeg holder på å le meg ihjel... Kombinasjonen av de lyserosa leppene og den malte huden så helt latterlig ut! Ja ja hver sin hobby..

Skrevet

de går jo ikke akuratt rundt sånt da..er jo bare til konkuranse,skal se sånt ut da liksom :)

hva er stykt med muskler da??

Skrevet

Muskler er ikke stygt... men DETTE er stygt! Har man skaffet seg muskler ved fysisk jobbing eller NORMAL trening så er det jo bare snadder :) Men sånne oppblåste, over-opp-pumpede mannfolk liker jeg slett ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...