2prinsesserogbim Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 tok en test på fredag som var negatv ( IKM på torsdag, mensen har fortsatt ikke dukka opp... er så frustrerende altså.. viss jeg ikke er gravid så må den bare komme snart så jeg kan komme meg videre i neste pp.. hadde masse mensmerter i uka før IKM, men nå har jeg de ikke lengre, hva skjer.. jeg lever jo litt i håpet om at el kom senere enn ventet og at jeg fortsatt kan vere gravid. i natt og i dag har jeg vert kjempe kvalm..
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 jeg tok også test på fredag som var negativ....har hatt litt brun/rød utflod i dag...sikkert tr som starter....men jeg skjønner deg godt....tr kunne jo bare komme så man kommer seg videre liksom....litt hat det der altså!!! Men jeg krysser fingrene for deg fortsatt jeg )))
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Ser ikke ut som du er her for øyeblikket. Men dersom du har tempet, skriv ned alle tempene du faktisk husker og når de var i syklusen osv...
2prinsesserogbim Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 det kan jeg ikke... jeg skrev til deg hin dagen hva jeg husket.. etterpå har jeg ikke testet, det ble så stress og jeg orket ikke.. vil bare vente på mensen og da er det mulig jeg begynner å teste... men jeg har ikke helt bestemt meg om jeg orker å stresse med det heller... jeg har baka litt så jeg har vert litt opptatt.. hehe.. litt merkelig og det var gøy å bake, for de siste dagene har jeg ikke orket noen ting...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Hmm, ta tempen i morgen tidlig da til samme tid som før, kanskje du får en peke pinne:) har du sjekka tappen din??? Jeg får ikke så mye ut av å sjekke min da den opner seg samme dag som jeg får mensen, dvs, kan virke som jeg er gravid helt frem til tanta kommer
2prinsesserogbim Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2007 det har jeg aldri gjort, så jeg vet ikke hva jeg skal kjenne etter... eller hvordan... hater når ikke mensen bare kan dukke opp viss det ikke er noe der... jeg er et vanedyr, så jeg liker ikke når ting ikke går som de skal
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 hehe, når skal du teste igjen da??? Hvordan har syklusene dine vert etter at du fikk mensen tilbake?
2prinsesserogbim Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2007 jeg fikk den tilbake i juni juli... og da har det vert 28 dager mellom, men forrige mnd var det 21 dager siden sist jeg fikk den... den var ganske så regelmessig før jeg ble gravid også... onsdag tror jeg, så hadde jeg et par dråper rosa på truseinnlegget, men det kan liksågodt uvi'en min.. jeg fikk det på tirsdag... mandag var jeg hos en urolog som tok noen undersøkelser så det er derfor jeg fikk uvi.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 hmm, du får vel berre ta en ny test. Mensen kan jo fortsatt være uregelmessig etter fødselen også
2prinsesserogbim Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. oktober 2007 kan jo det ja... men jeg har hatt den bra regelmessig siden jeg fikk den igjen.... jeg ser det an uti neste uke om jeg får den..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. oktober 2007 #12 Skrevet 7. oktober 2007 Du får gjøre det. blir spennende for din del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå