glajenta:-) Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 nå er det 12 uker igjen til termin 1 januar:-) flere med samme termin?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 gratulerer så mye og velkommen inn! Har allerede vært her to uker.... synes tiden flyr! lykke til!
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Det er deilig å trykke på 3 trim linken og ikke 2 trim som jeg har gjort i en evighet ) Gratulerer til deg også. Har vært her inne noen dager lenger enn deg bare. Har termin 27 desember, satser på 1 januar for da vet jeg min jm som følger meg opp på abc er på jobb. ) Lykke til videre....nå begynner det å bli skikkelig spennende )
Nyttårsgull i den store magen Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har også termin 1 januar og gleder meg over å kunne gå inn her og ikke 2 trimester lenger! :-)
Mamma'n til lille David Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Har også termon 1 januar, deilig å endelig være på 3 og siste trimester =)
nattensDronning Skrevet 8. oktober 2007 #6 Skrevet 8. oktober 2007 31.des her, så enig med deg: endelig 3.tri, var meget lei 2.tri. Var så langt!! Jeg skal ha KS 21.des så det blir litt tidligere da for min del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå