Gjest sug lut satan i toern Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Lurer på hvor mange kontoer jeg kan logge på fra samme maskin samtidig?
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Her kommer nummer tre, et lite nick i skogen...
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Så kosjli at du stakk innom, treern!
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Det var visst noen som stakk innom toern også?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Men fra en modalitet til en annen - å KUNNE snakke med seg sjæl er bedre enn å MÅTTE det, og slett ikke det samme som å VILLE det, på den annen side er det jo hyggelig å treffe kjente, da.
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Ojjjj, her lukter kristenmannsblod - er det andre her? Ikke verst! Var det du som kjørte på fjortiser med vogn? Rispeck!
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 hehe. Så lenge du ikke har en stor overhengende trang til å prate med deg selv og føle at du må følge det den rare stemmen i hodet forteller deg vil jeg kanskje tro du vil klare deg fint
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Neida, det er ikke så ofte jeg trenger prate med meg selv, og stemmen sier vanligvis ikke verre ting "Mer kaffe, NÅ!" eller "Hvor er sjokoladen?". Men i min ensomhet her fikk jeg jo lyst til å teste om det gikk an, da... og det gjorde det jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå