Libido- Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Har funnet enda en butikk med bamsen din =) http://www.teddyli.de/ Ligger under baby kollektion
Libido- Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2007 nå er du hvertfall her er jeg =)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #8 Skrevet 9. oktober 2007 Er det mulig!!?? Du er bare helt fantastisk!!! Jeg har skrevet mail til alle nettbutikker i hele landet tror jeg, og ingen har den... Nå skal jeg prøve denne siden.. krysse fingrene!
Libido- Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2007 hehe jeg klarte bare ikke å gi meg =) Jeg "prøve bestilte" da gikk det bra =)
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 9. oktober 2007 #11 Skrevet 9. oktober 2007 hva lurer du på?? kan litt tysk og kan oversette litt hvis du trenger hjelp med bestillingen eller hva det måtte være:)
Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg fikk det til! I owe you a big one! Bare kom til meg dersom du trenger noe Libido-, du er super! Jeg skal vente til jeg får svar fra de norske butikkene før jeg bestiller, men denne siden er lagt til i mine favoritter med stor skrift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå