Gå til innhold

Når begynte dere med mammaklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg ca 6 uker på vei og føler meg rett og slett feit. Gleder meg til jeg får en kul på magen og kan begynne med mammaklær:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begynte sånn smått i uke 15. Liker ikke klær som presser på magen, så var helt herlig å gå med mammbukse.

Skrevet

finnes vel egentlig ingen fasit på det.

Jeg har begynt tidlig med begge mine. Bruker mammaklær og vanlige klær om en annen. Noen ganger får jeg helt kav av vanlige klær, da er det deilig å hive på seg noe romslig:)

Tips! H&M har stort utvalg i treningstøy som hvertfall jeg har forelska meg i. Bukser med stor strikk. Hadde ei yndlingsbukse som jeg kjøpte da jeg ventet nummer en (de selge de ennå faktisk, selv om jeg kjøpt den for over 2 1/2 år siden), den har vært mye ibruk denne gangen også + at jeg fant noen nye ynddingsbukser nå, nok en gang blant treningstøyet på H&M.

Skrevet

i uke 11 her ...

Skrevet

Med 1. mann som ble født i mars 06 begynte jeg med mammaklær når jeg var rundt 20 uker på vei. Denne gangen måtte jeg ty til mammabuksene allerede når jeg var 5-6 uker, var så oppblåst at ingenting passet. Da jeg gikk med 1. mann var jeg veldig oppblåst på kveldene, men kun da de første mnd, men da gikk jeg stort sett i goklær hjemme uansett.

Skrevet

Begynte for ett par uker siden ... er 15 uker nå med nr 2.

Da begynte ola buksene å bli skikkelig ubehagelige å gå med ... mye mer behagelig med mammabukser nå.

Skrevet

løp og kjøp deg mammabukse. skal love deg at det er superdeilig ;)

Skrevet

begynte vel i uke 16, men da hadde jeg allerede gått med et sånt magebelte over de vanlige buksene mine i et par uker.

Skrevet

Begynte rundt uke 12, magen kom mye fortere denne gangen enn forrige gang ja. Deilig å ha en god mammabukse på seg som ikke strammer sånn på magen!

Har ikke så mye å si hvor lang man er på vei, gå med det som er mest behagelig for deg :)

Skrevet

Jeg begynte i midten/ slutten av juli og har termin om ca 3 uker. Altså ca 6 mnd på vei.

Skrevet

Brukte mammadongrybukser fra uke 12, men med belte, da de nesten sklei ned..ser ikke at de er mammabukser enda, da magen ikke har stukket noe særlig frem, og det er så mange fine tunikaer man kan ha over :)

Fikk ikke igjen knappen og prøvde med strikk over knapphullet på de vanlige buksene mine, men det så så dumt ut når genseren sklei opp...

Skrevet

må ærlig innrømme at jeg er ikke begynt med mammaklær ennå, og jeg er 33+1 i dag!=)

har stor kul på magen men ingen problem i å komme i mine vanlige gensere og buksene kjøper jeg bare et nr større i di vanlige=)

blir litt stretch, joggebukser og mere behagelige bukser enn jeans da men=)

Skrevet

Tror jeg begynte i uke 10, det gikk fortsatt an med vanlige bukser da jeg kjøpte den første,men det begynte å føles litt ubehagelig. Jeg stiller meg bak Tertilus: det er utrolig deilig å få på mammabuksene når man føler at det vanlige tøyet begynner å bli litt trangt! Befriende, rett og slett. Kjøp når du føler for det - bedre å ha litt plass enn å presse seg ned i de vanlige buksene. Og hvis duikke erklar til å dele det med omverdenen ennå er mammabuksene nå så fine at ingen vil mistenke noef ør du har blitt atskillig større :)

Skrevet

er i uke 24 nå, og har nettopp begynt å bruke mammaklær! Helt fantastisk å ha på.Ingenting som strammer!

Skrevet

må vel kjøpe meg mamma klær snart, magen begynner så smått å komme frem nå. Er 19+2 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...