Mille** Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 ....vi er vel ikke forpliktet til å beholde og betale for de? Vil heller dra til en fotograf selv og få tatt bilder av henne, eller begge to i lag, og levere tilbake bildene vi har fått tilbud om å kjøpe.
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Nei, du er ikke forpliktet. Vi hadde en elendig fotograf i fjor, og nesten ingen kjøpte, han masta på ungene og alle så engstelige ut på bildet. Bare å la være å bestille.
Korse76♥ Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Nei da, trenger ikke å kjøpe de. Gjorde det samme selv for en stund tilbake :-) Dvs jeg fikk se det andre alternativet og det var jo myye bedre...
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Nei, dere er ikke forpliktet til å beholde bildene og betale for dem. Barnehagebilder er ofte av svært laber kvalitet, og man sitter igjen med følelsen at det bare er noe de masseproduserer for å tjene penger. Såvidt jeg vet er det heller ikke lov til å drive med negativt salg, der man sender med alle bildene, så må man selv levere tilbake om man ikke skal ha dem.
Mille** Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2007 Phu...det var jo en lettelse å høre da. Orker ikke bruke penger på mislykkede bilder, kan ta bedre hjemme selv. Fikk 3 alternativer, den ene så hun opp på, den andre så hun forskrekket ut på og det tredje så hun sur ut. Huff...
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 æsj det er jo trist da. Vi har faktisk alltid vært heldige med bilder fra bhg. Men de jeg er mest fornøyd med er noen i svart/hvit som er tatt av barna i lek. Flere barnehager burde vurdere det fremfor de superkjedelige portrettene. Ta deg en tur til fotograf i stedetfor:)
Mille** Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2007 Ja, det er jo litt kjipt da, har alltid vært fornøyd med storesnupp sine barnehagebilder. Har uansett lyst til å ta fellesbilder av de, og det får jeg jo gjort hos fotograf. Eller, dvs her er det faktisk ingen fotografer mer med utdannelse, bare hobbyfotografer. Men mange av de er veldig flinke da...håper jeg.. ;o)
Hobbyfotografen og Em Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Vet ikke hvor du bor hen, men om du ikke bor så langt unna (Oslo/Akershus), så tar jeg noen bilder jeg for billig penge... Og da får du med en cd med bilder (full oppløsning)...
Mille** Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2007 Bor helt oppi nord jeg, så det blir litt langt unna dessverre. Hadde det vært for ett år siden så hadde jeg bodd i nærheten. )
Hobbyfotografen og Em Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 Ok.. er ei som er kjempeflink der oppe også. Men nå kommer jeg ikke på hvor i nord hun bor, og ikke nettsiden hennes..hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå