Gå til innhold

"Bli kjent med andre"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vert kos å bli kjent med andre aleinemødre, som man evt. med tida kan reise på turer sammen med, om man finner tonen. Og besøke om man ønsker i ferier. Nokon som kanskje er rundt min alder (30). Eg har ei tulle på snart 18 mnd. Rekner med å flytte østover (Oslo/Akershus) om eit år el. to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bor i Oslo/Akershus.

du kjenner meg jo litt allerede da. etter mine utallige innlegg :-)

Skrevet

Heisan.

Ja har jo fått gleden av å bli "kjent" med deg ved å lese ein del innlegg her inne. Du er jo ein flittig og flink svarer. :) Og eg skal jo ærlig seie at eg er einig i det du skriver, kan ikkje erindre at eg har vert ueining med svara dine ihvertfall. :) Og siden du bur i dei områda hadde det jo vert kos å holdt kontakt og evt. møtes med tida. :)

Skrevet

jeg skulle sende deg en PM om min mailadresse. men det gikk ikke. kansje innboksen din er full?

Skrevet

Litt usikker på om man kan sende PM til meg, trur det var nokon som prøvde det ein gang, men ikkje fekk det til. Mulig eg må opprette noko for at det kan gå?

Skrevet

da har jeg lagt deg til msn :-)

Skrevet

hadde vært hyggelig å bli kjent med flere alenemødre ja.

savner å ha venner i samme situasjon, og som man kan finne på ting med, som eks ferier e.l.

Skrevet

Er jo kos med venner som ikkje er frå Østlandet også. For man kan jo f.eks. vere turvenner og besøke kvarandre om man finner tonen. Eg bur ikkje på Østlandet sjølv, ennå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...