Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Det har vært mye spørsmål om disse "stikkningene" nedover i underlivet og nå henger jeg meg også på. I forrige svangerskap kjente jeg disse kunn når jeg var rundt 4 mnd på vei da båndene strakk seg, denne gangen har kjent lite til det i det hele tatt. Men her i går stakk det i ett sett, så snart jeg gikk, satte meg eller reiste meg så stakk det. Av og til så vondt at jeg nesten gikk ned i knestående, mistet det jeg hadde i hendene eller kom med et utrop.... Flaut da, kan nesten ikke gå ut hvis det skal være sånn.... Men i dag er det heldigvis ikke så ille, stikker bare av og til... Noen som vet hva dette er?, tegn på modning? Bare et par uker til termin så håper på det=)
adele85 Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 jeg fikk beskjed av min jordmor at det var tagn på modning. at ting utvidet seg og gjorde seg klart... så vi får vel bare ønske disse vondtene velkommen:o) har en uke til termin i dag.. )
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Da krysser jeg fingrene for det, og ønsker dem hjertelig velkommen... hehe=) Tenkte jeg skulle ut å gå en kjapp tur for å få litt sving på sakene. Fødte før tiden sist og håper på det nå også... For to uker med sånne stikkninger frister ikke...=)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg fikk beskjed hos min jordmor at det er babyen som presser på nerver....
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Det kan med andre ord bety at det blir sånn de neste 14 dagene (eller de neste 4 ukene i verste fall.... uuuæææhh...) Aiaiaiai, det har jeg ikke lyst til... Nei da håper jeg inderlig jordmor 1 har rett, selv om det hørtes ganske sannsynlig ut at det er nesrver i klem, kjennes mer sånn ut enn at ting modnes og åpner seg...:-P
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 hodet til baby som rører seg i bekkenet? det stikker skikkelig!! samme med nerver i klem v bekkenet, nesten som strøm.. AU!
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Aha! No fikk æ skikkelig aha-opplevelse....fikk masse slike stikninger igår kveld (mens æ kjørte bil....holdt på å kjøre av veien, nesten). Lurte på hva i all verden dette va?? Æ e andregangs, men tydeligvis glemt dette.... Æ blei også sydd ganske mye etter forrige fødsel, og bynte å lure på om det var smerter i stingene....
straxmamma:) Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 jeg fikk også beskjed av jm om at dette var nerver som kom i klem pga babyen... men håper likevel at det er et modningstegn.....rimelig lei nå
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Dette sa min jordmor, at hodet berører nerver.... Vondt, men ikke noe å gjøre med..og ikke nødvendigvis noe modningstegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå