Gå til innhold

JULESTEMNING!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, da var jeg "lost" igjen....

Var så dum å lese et innlegg på et annet forum om julebyen i Finnland... og nå er det ENESTE som står i huet mitt, å sette på litt julemusikk, se en god julefilm, krype opp i sofaen med fyr på peisen, julebrus og marsipan.... (ja, har desverre alt dette i hus også...)

Savner så utrolig lukten av fyr på peisen, gran, kaker i ovnen, osv.....

Jeg sliter hvert år med prematur julestemning, den hopper på meg midt i oktober, og henger i et par uker, før den slipper taket frem til neste oktober.... Noen som er med på å flytte julen til oktober? *ler*

Noen flere som er fanget av julestemningen allerede???

Nå fikk jeg lyst til å pynte huset! hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nok ikke fått julestemning riktig enda ... men gleder meg masse til jul da - spesielt det å handle julegaver o.l

Skrevet

Jeg lider av noe av det samme, men undertrykker det desperat foreløpig. Prøver å fokusere på heeelt andre tind, selv om jeg har mest lyst til å tenne levende lys, hente frem julebrus og pepperkaker,og krype under dynen for å se "love actually" Ahhhh...ingen jul uten!

Skrevet

Bruker aldri å ha julesteming lengere men nå har jeg lyst at julen skal komme snart... har termin 10 des og gleder meg masse til tulla kommer ut...har lyst å pynte med nisser og rødt ja hehe for å få tiden til å fly...ååå heldi du som har fått julbrusen i butikken .. det har vi ikke her enda .. det gleder jeg meg til=)))))

Skrevet

Åh ja!!! :D

Herregud som jeg gleder meg til jul i år!!! :D Har ikke peiling på hvorfor, men jeg gleder meg så innmari!!! :D

Har allerede begynt å kjøpe julegaver og skal få tak i flere denne uka her! ;) Har til og med spist julemarsipan og jeg ble så lykkelig!!! :D

Så nå venter jeg på julebrusen fra Hamar og den fra Dahls!! De to er de desidert beste julebrusene!! :D

Åhhh... Å så sette på en cd av Hans Rotmo med "Vårres jul"....

Akk sukk....... :D

Desember kom nåååååååå!!!!!!! :D:D:D

Skrevet

Har du sett de to filmene som heter "Julenissen"???

Om han fyren som må overta julenissens rolle da julenissen skader seg???

INGEN JUL UTEN!!!!

Og 3 nøtter til askepott...og skomakergata... *sukk*

Skrevet

Er bra det er fler av oss... =P

Jeg er hjemme alene akkurat nå, snikhører på Vårres Jul og drømmer om Dahls julebrus ;) I fjor måtte vi handle på samme butikk hele november og desember, for det var bare en butikk der vi bodde da som hadde Dahls julebrus =P

Skrevet

Æ e med! Fikk skikkelig julestemning her en dag æ fyrte på et stearinlys med en fyrstikk....lukta av fyrstikken fikk mæ til å tenke peiskos og levende lys!

Æ har allerede bestilt litt julepynt og adventstaker på ellos.no.....har et helt nytt hus å style til jul i år, så begynner tidlig! E så smått begynt å handle inn julegava også...har IKKJE råd til å ta alt på desember-lønna!

Skrevet

Her har julestemninga absolutt kommet i hus (vel og merke uten julebrus og julemarsipan)!! Hadde bakedag på torsdag, og hadde snuppa mi (14 mnd) hjemme fra barnehagen. Hun satt ved kjøkkenbenken i tripptrapp stolen sin, og jeg sto ved siden av, og ut av pc'n strømma julemusikken!! :-) Hehe,og i kveld tror jeg sannelig jeg må se en julefilm...

Har allerede begynt på julegavene (kanskje ikke så mye pga at jeg gleder meg til jul som det at bekkenløsningen begynner å bli temmelig ille, og at jeg tror ikke shoppingrunder i desember, 1mnd før termin, er det beste for meg)! Satser på å bli ferdig med gavene i begynnelsen av november...

Jeg drømmer om å finne juletre, henge opp adventsstjerna, pynte huset, kjenne alle juleluktene... Mmmmmm... :-)

(sambo tror forresten det har rabla for meg, enda jeg er sånn hvert eneste år!!)

Skrevet

Gleder meg til jul ja! Begynner egentlig nedtellingen hver 1. oktober jeg.... Er en grunn til at jeg blir kalt Julla hele høsten her hjemme :-) Julesanger, julebrus, kaker, stemning, lys, ALT!!! Men jeg har en regel om at det ikke er lov å drikke julebrus og høre på julemusikk før 1. søndag i advent. For ikke å ta helt av for tidlig :-)

Skrevet

Ja jeg har julestemning.

Har akkurat laget 11 julekort, skrevet julegaveliste og begynte for en stund siden å strikke julegaver.

Skrevet

jeg gleder meg til jul fra 25 desember jeg. julen og førjulstiden er det beste jeg vet.

Skrevet

Jeg spiller allerede julesanger på piano... Åååå, som jeg gleder meg!! Kan spille de hele året jeg, men sambo blir litt lei....;)

Og de filmene som ble nevnt, Julenissefilmene, med Tim Allen eller hva han nå heter; DET ER JUL!! Sammen med grevinnen og hovmesteren og 3 nøtter til askepott! Og juledisney-showet!!! Å gud, som det kribler i magen!!!

Jeg elsker jula!! Adventstid, julepyntede gater og juletrær! Og den herlige stemningen som er i gatene (spes på ett lite sted som der vi bor), alle er så glade selv om de er stressa! Snø, julebrus og marsipan!

Skrevet

Hehe...godt det ikke bare er jeg som har fått julestemning....åååå som jeg gleder meg til og pynte og orden....og lage julekalender til dattra=)))

Skrevet

Jeg har i hvertfall begynt å glede meg stort. Har kjøpt julegaver til alle de voksne på www.gaversomforandrerverden.no og skal begynne å lage fine gaveesker til dem så snart kortene kommer i posten.... ellers så klarer jeg å holde jula utenfor huset litt til. Er litt tidlig ennå.....

men jeg gleder meg til julesanger, julekaker og pinnekjøtt! :)

Skrevet

He he ja eg gleder meg også til jul...jobber i butikk og der er pepperkaker og andre julekaker komt:-D allerede! vi hadde trengt jula i oktober for da er det jo så grått og trist:-( men men denne tida går fort folkens og vi får tenne noen lys,det er lov...

Skrevet

jeg har hatt julestemning flere uker allerede:D Hvem er med på å hoppe over november??:D:D:D vil ha juletre i stuen!!:D Gleder meg såååå masse til jul i år..<3

Skrevet

Men ein regel har eg,selv om eg skulle ønske det var jul NÅ! ikke dra pepperkaker og andre julekeker i hus før ei uke uti desember=) blir jo tidligere og tidligere kvert år:( og det er jo ikke noe stas heller...vi må bidra med vårt for at dei ikke skal tjene på det og begynne for tidligt med julesalget sitt;) (synest eg da) vi kan heller feire laaaaangt ut i januar=)

Skrevet

Å som jeg gleder meg til jul, ny samboer,baby i magen et nytt liv rett å slett.

I fjor til jul så hadde jeg gått ut av et 11 års langt ekteskap med mye vold og aldri noe glede.

Men i år kommer nok den gode julestemningen her i hus også

Skrevet

JA JEG ER FANGET AV JULESTEMNING!!

Helt fra vi flyttet inn i ny leilheten for ein mnd siden...gleder meg til å pynte til jul:=)

Skrevet

Sant som ei skriver her oppe....god regel å ikke dra julebrus og kaker i hus før desember! Shoppingen gjør jeg helt ferdig før desember for å slippe stappa kjøpesentre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...