Gå til innhold

mammaklær og str på hm

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, sitter og skal bestille klær på hm på nettet, emn lurer på om noen har erfaring med str der? er mammaklærne store i str?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er veldig store forskjeller egentlig...

Gensre og slikt er normale i str, jeg er M, og det passer fint nå også.

Men noen bukser er svææære i M...

Spesielt noen dongeribukser jeg har prøvd.

Skrevet

Syns de er helt vanlige i str jeg ... i allefall det jeg har bestilt ... men har også hørt noen sagt de kan være litt små i str

Skrevet

hei=) jeg har dongribuksen fra hm... den med blå strikk over magen... den var iallefall smal modell og begynner å bli litt trang nå...

Skrevet

Neida, du skal bestille de str du bruke til vanlig! Sef kan noe variere akkurat som med andre klær.

Æ kjøpte (snart ferdi) large siden det e e æ bruke til vanligm og det har passa!

Skrevet

ok, da prøver jeg meg på bestille str L da siden det er det jeg bruker til vanlig

Skrevet

Jeg har også den dongeribuksen fra h&m med blå strikk over magen.......... Den var litt liten i str syntes jeg. Bruker vanligvis str 38 men den måtte jeg ha i str 40. Har også en sort myk bukse også far h&m og den passet jeg i str small................

Skrevet

i starten brukte jeg M (var 36-38 før graviditeten) nå er det bare L som gjelder! måtte vell gå opp en str rundt uke 29ish..husker ikke helt!

Skrevet

mamma klær skal være laget slik at du kan kjøpe dem i samme str som du kjøper klær i til vanlig. Men seff, har du lagt mye på deg så må du kanskje opp en str. Men jeg er i uke 35 og bruker ennå M i mamma klær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...