Gå til innhold

Når begynner dere å handle ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg titter å titter vær gang jeg er i byen men tørr ikke å kjøpe noe ennå er 14+5 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte så smått etter ordinær UL i uke 21.

Skrevet

Skal vente til etter ul tror jeg.

Vognen skal vi hente i Januar - men er bestilt allerede.

Er 15+0 idag & sist jeg var gravid hadde jeg handlet både bilsete & vogn allerede ....

Skrevet

Jeg begynte etter ul i uke 20.

De store tingene har vi ikke kjøpt enda, men regner med det blir snart!

Skrevet

jeg er nå i uke 21 og har turt og kjøpe litt, var halv pris på masse på hansen og dysvik så har kjøpt: vogndyne, sengdyne, laken, dynetrekk, smekker, helseteppe og noen kluter. men resten blir nok ikke før i desember og januar. jeg har også lyst til og kjøpe hver gang jeg er og titter, er så mye fint. men tørr ikke enda. alt var bra på ul men tørr ikke alikevel. lykke til . klem

Skrevet

på nyttårs salget :)

Har ikke termin før i mars, så da har jeg gooood tid :o)

Skrevet

handlet hentesett da jeg fant ut jeg var gravid og så måtte jeg handle noe mer sparkebukse og sånn da jeg fant ut hva jeg skulle ha da.

det er jo bare moro da.så lite =)

blir vel vogn til jul.skal ikke ha baby før i mars men det er så deilig å få det unna gjort=)

Skrevet

uff ja man trenger vel ting også... har ikke tenkt så mye på det enda jeg. Har en lammeullspose fra jeg var liten, som vi skal bruke. den skal på rens i november. Og meg og mannen skal til hans familie i tyrkia om 10 dager så kanskje vi kikker og kjøper litt smått der, i tillegg til de sikkert 100vis presangene som venter oss fra familien der nede!

Skrevet

Jeg har handla og fått masse klær og skal ikke handle mer klær før nyttårs salget. :)

Kommer barnevogn ol på nyttårssalg?

Det eneste jeg skal ha nytt er vogn og seng. Alle de andre store tinge arver jeg fra ei vennine og noe betaler jeg for. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...