Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 har dere alltid en strek der teststreken skal være på billigtestene? bare lurer litt på om det alltid er en strek med farge på uansett i syklusen du tar den....? takker for alle svar
Idun<3tosmå<3 Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Om du leser pakningsvedlegget som var med testen får du forklaringen! Det er en kontrollstrek og en teststrek. Er ikke kontrollstreken der, er testen ugyldig, så ja, det skal alltid være en strek der.
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 det jeg mente var om det var alltid to... kontroll streken er der alltid men om teststreken oxo alltid var der... skjønte du nå?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Åja:) Nå skjønte jeg ja... Man har vel alltid det hormonet i urinen ja, men ikke alltid i så store mengder/konsentrasjoner at en test vil detektere det. Også har det vel med tid på døgnet man tester, forskjellige tester har forskjellige kriterier. Prøv å ta testen på samme tid hver dag, helst sent på kvelden og du bør ikke ha vært på do de siste tre/fire timene. Det er i allefall mitt råd:) Så om du klarer å få mest mulig like kriterier for hver test, vil du kunne sammenligne dem, og da vil noen se stigningen frem til EL. Du kan se hvor mye du har av hormonet hvor i syklusen en plass på pernille.info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå