Sunniva78 har to små Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Er jo en drøss med sider man kan bestille fra, men er det noen spesielle som kan anbefales? Har hørt MAM er bra, men flere? Og i tillegg er det jo fasongen på smokkene, rund eller "flat", og latex eller silikon... Hmm, ikke så lett:-)
Snupsidupsi Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 www.navnesutten.dk er nok i alle fall den billigste. Og de har d meste - både rund, flat, bøyd, silikon, latex.... ja, u name it! De er mye kjappere til å levere enn f.eks. mam. Jeg har vært velidg fornøyd med både navnesutten og mam jeg altså, men prisen gjør at jeg heller velger navnesutten.
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Veldig fornøyd med navnesutten.dk - der er det mange varianter man kan velge i
Sunniva78 har to små Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 ok.. Vet dere hva portoen kommer på?
Snupsidupsi Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg har nettopp bestilt derfra. Bestilte da 18 smokker. Fikk dermed 30,- rabatt og portoen kom på 50,-. Så du kan jo si at portoen havnet på 20,-. Utrolig billig der! 18 smokker for under 400,- er ikke verst!
Gjest mphs Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Det er lurt å ikke handle for mer enn rett under 200 kr for da slipper du toll og moms. Jeg liker også best navnesutten.dk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå