Gå til innhold

Hva driikker dere på fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I gamle dager gikk det på hjemmebrent,men nå drikker jeg øl og battery/vodka..Men man blir da så jævla full av battery/voda..Hehe..Var på fest i går,og jeg ble sååå dårlig..Stakkars meg..Hahahaha:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden sist nå, men jeg pleier å drikke rødvin. Liker ikke å bli så veldig full lenger...

Skrevet

øl og rødvin. brennevin er neinei hos meg ;)

Skrevet

tja, øl, eplecider eller hvitvin....kan ikke drikke sprit lenger, får blackout, hehe.....

Skrevet

Drikking? Fest? Hva er det da?

Det høres kjent ut, men det er så lenge siden at jeg ikke er helt sikker lenger, he he.

Men er det ikke noe som kalles rudbrus da????

Skrevet

Eller er det ruSbrus det kalles???

Skrevet

Rødvin, noen ganger hvitvin, på sommeren f.eks. :o)

Skrevet

Jeg liker ikke vin eller øl,og klarer bare å drikke en cider eller to før det blir dårlig.Så her går det i vodtka-battery,og andre drinker på byn:)

Og champagne,da,men kan jo ikke drikke det hele tiden...;o)

Skrevet

Det er to ting som garanterer at du ikke bli fyllesjuk dagen etter. Det ene er å drikke bare rødvin og spise masse marsipan til. (Kødder ikke.) Det andre er å drikke bare champagne. Det er selvsagt dyrt men det er godt og du blir ikke dårlig.

Skrevet

jeg kjøper meg vodka, sour apple og sprit... blander dette sammen og får en utrolig god dring;) som dere sikkert gjettet heter dringen sour apple:) også noen shoter av fisherman eller tyrker:)

Skrevet

Seriøst. Hindrer marsipan en å bli fyllesjuk av rødvin?

Jeg som får så vondt i hodet av bare et par glass. Da må jeg bare teste det, he he.

Noen speiell type marsipan, eller hva som helst, med eller uten sjokolade på?

Skrevet

Jeg aner ikke hvorfor det funker, men for meg så gjør det det - begynte med det et år da vi var studenter og skulle ha rituell testing av julemarsipanen, og så funka det jo som en drøm - til og med med den dårlige rødvinen vi hadde råd til på den tida. Bare velg marsipan du liker, sjokolade eller ikke, vi kjøpte bare vanlig Nidar, men det finnes jo mye som er bedre...

Skrevet

Må testes!

Hvor mye må man spise da? Hørtes litt kvalmende ut... ;-/

Skrevet

Ja det var et viktig punkt Spetakkel.

Hvor mye må spises?

Skrevet

Da drikker jeg rødvin, men drikker meg nok aldri full lenger gitt. Orker ikke dagenderpå...

Skrevet

Istedefor marsipan hadde jeg heller tatt en en pille zyrtec som er antihistaminer. Marsipan hørtes ...hm...ja, litt kvalmenes ut:o)

Skrevet

Jeg vet ærlig talt ikke hvor mye, jeg er veldig glad i marsipan.... så det var ikke et spørsmål jeg noensinne tenkte over... Men det går jo an å prøve seg fram litt, handle inn ei pakke marsipanpølser og fordele dem litt utover kvelden...

Skrevet

Vis jeg skal drikke på en fest eller noe, så hadde jeg drukket tequila(?)

Ellers er det godt med cider...

Skrevet

drikker helst vodka og appelsin juice eller noe sånt..

liker ikke øl,vin,eller cider..

Gjest miang*mikrovampyr*
Skrevet

GT, Mojito eller bare øl.

ikke at jeg husker hva en fest er

Skrevet

drinken blowjob er veldig god og:)

og san fransisco

Skrevet

rødbrus, vann, kaffe og skeier ut med en clausthaler:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...