Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 har i tillegg testet svaaaakt positivt på CB tre dager, men er så svaakt.. Hadde skikkelige kramper i maven igår kveld, noen med samme erfaring ved graviditet??
MaRiAnNe_85 Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 hadd jeg vært deg,så hadde jeg ventet noen dager og tatt testen på nytt:) Har aldri hørt om at magekramper er et tegn på graviditet,trodde kvalme var d,m hvordan man oppfatter en del av symptomene er jo svært induviduell. Jeg for min del ble veldi kvalm,kastet opp,fikk ømme pupper,ble øm mellom beina og begynte å lekke urin på en måte (ikke mye,bare noe dråper). - Disse symtomene begynte svært tidlig. Bare en uke eller to etter unnfangeslen. Håper du får d svare du er ute etter ,på testen, lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Takk for svar alle sammen! satt i bryllup i går også begynte disse krampene, grusomt ekkelt!! ble helt stiv hver gang en krampe kom..må ha sett veldig rart ut, men det får være! visste ikke hvor jeg skulle gjør av meg!! hadde det ikke slik ved sist graviditet..men det varierer vel! HI
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 viser en test svakt positiv så er den positiv ! uansett hvor svak den er. så du er nok gravid ja
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Ja, er nok det;) og sist kom den svake streken spontant..men jeg trenger bare å få det bekreftet med sterk strek..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå