Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 må gjøre noe fornuftig i dag også vel.....begynne med å skifte på senga:)
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Å, det er kjedelig... :-/ Er jo hviledag i dag.
yasmina Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Huff, ja slik maa vel ogsaa gjoeres Hvordan gaar det med deg da ? tenker masse paa deg...
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 hei på deg:) Jo det går litt opp og ned.....men sånn er det vel? Blir mye tanker om dagen og det er jo egentlig litt slitsomt hehehe. Han har tatt med ungene bort i helgen så i går kveld var det litt trist og stille her i huset. Men er jo deilig å savne dem også da etter en uke med alt alene. Så får vi se hva fremtiden bringer:)
Under den hvite bro Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 tenker masse på deg jeg og... du skal se...en dag ....så skinner solen...
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 takk vennen:) Trodde du faktisk var litt lei hele meg hehehehe snufs
Under den hvite bro Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 nei deg og noen andre her inne går jeg ikke lei med det første...bare så synd jeg bor så langt unna... hadde nok stått på døra di i går om jeg hadde visst du var alene...med vin og jentefilm hehe....
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 hehehehe det hadde vært kos da:) Tror sosialisering generelt er et stikkord.
~Fanta~ Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Må bare slenge meg inn i denne tråden jeg og;o)) Bare for å sende en lang og god klem til deg LOTP! DU vet jeg tenker masse på deg! Også slenger jeg en like lang og god klem til Sjaman, og håper du ikke er dritt lei meg heller.......;o)) to så flotte damer som dere fortjemer absolutt alt det beste! Klemmer fra...
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 søta:) Når Sjaman får rumpa si hit til østlandet skal vi kose oss sammen alle 3!!!
Under den hvite bro Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 den er jeg med på dere... huff tenk på meg i morgen da jenter...skal på mammografi i ...og gruer meg enormt...
børdi Skrevet 7. oktober 2007 #12 Skrevet 7. oktober 2007 har da gjort noe i dag jeg da, hehe, men mer skal det desverre bli...sukk har faktisk STRØKET sengetøyet, hehe,, (visning i morgen) og skiftet på alle sengene, ryddet ute, vært ute og lekt med trollet mens mini sov. tatt litt klesvask,,, Så har vi noen som hjelper oss med resten av vinduet på badet nå, så når de er ferdig, skal jeg vaske alle gulvene og badet osv.. OG, jeg har bestillt pizza hehe,,, så sunne er vi idag...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå