semma Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 I motsetning til mitt 2. og forrige svangerskap er dette (foreløpig) helt utrolig deilig! Klart jeg blir sliten og vralter litt mot kvelden ;o), men fra morningene av er jeg i full vigør og trimmer (inne eller ute på sykkel i solen), baker, gjør husarbeie, håndarbeid osv osv Vet jo at dette ikke vill vare for evig, så jeg utnytter overskuddet en stund til i allefall. Er i uke 19. Noen flere som kjenner seg igjen.??
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 NYT DET=) ikke sikkert det holder hele løpet ut, hehe=)
mrss83 Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 bare å sende litt overskudd denne veien! sliten jeg... i uke 23 nå, lenge igjen!
Athina' Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Har nesten lyst til å gi deg juling av ren misunnelse jeg! Er SÅÅÅÅ sliten og orker ikke noe og alt er bare er pes og blææææh! *Tramper* Heldiggrisen :-)
Bdancer Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 åh heldiggris!! Har ikke gjort noe annet enn å sove de siste 8 månedene jeg...
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Misunnelig!! Jeg hadde endel overskudd mellom 14-19, men nå (20) er jeg sliiiiten igjen. Og det er lenge igjen!! Kos deg :-)
Solskinnstrall Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Så kjekt det hørtes ut da-) men jobber du fullt i tilegg også??
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Heldiggrisen - her går det nemlig litt trått om dagen!!! Har du litt overskudd til overs, så er det bare å sende det denne veien!!! )
♥marita&jentene♥ Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 uff,kan godt sende over litt til meg også er 15 uker på vei nå og er sliten hele tida,sovner på sofaen i åtte tida om kvelden ikke særlig gøy med tanke på at det er da mann min og jeg skal ha litt kvalitetstid:)dette er nr.2.
Athene75 Skrevet 7. oktober 2007 #10 Skrevet 7. oktober 2007 Så heldig du er da ja. Jeg er 18+6 og kunne sovet hele døgnet. Jobber 100% og sover resten av tiden. Har ikke overskudd til noe etter jobb
3 har blitt 4 Skrevet 7. oktober 2007 #11 Skrevet 7. oktober 2007 Har det sånn jeg også!!Jobber,pusser opp,baker og ordner.Nr to til meg også...Håper det varer ei stund til;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå