Gå til innhold

Renner nesten over av overskudd! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I motsetning til mitt 2. og forrige svangerskap er dette (foreløpig) helt utrolig deilig! Klart jeg blir sliten og vralter litt mot kvelden ;o), men fra morningene av er jeg i full vigør og trimmer (inne eller ute på sykkel i solen), baker, gjør husarbeie, håndarbeid osv osv Vet jo at dette ikke vill vare for evig, så jeg utnytter overskuddet en stund til i allefall. Er i uke 19. Noen flere som kjenner seg igjen.??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NYT DET=)

ikke sikkert det holder hele løpet ut, hehe=)

Skrevet

bare å sende litt overskudd denne veien! sliten jeg... i uke 23 nå, lenge igjen!

Skrevet

Har nesten lyst til å gi deg juling av ren misunnelse jeg! Er SÅÅÅÅ sliten og orker ikke noe og alt er bare er pes og blææææh! *Tramper*

Heldiggrisen :-)

Skrevet

åh heldiggris!! Har ikke gjort noe annet enn å sove de siste 8 månedene jeg...

Skrevet

Misunnelig!! Jeg hadde endel overskudd mellom 14-19, men nå (20) er jeg sliiiiten igjen. Og det er lenge igjen!! Kos deg :-)

Skrevet

Så kjekt det hørtes ut da-:o) men jobber du fullt i tilegg også??

Skrevet

Heldiggrisen - her går det nemlig litt trått om dagen!!! Har du litt overskudd til overs, så er det bare å sende det denne veien!!! :o)

Skrevet

uff,kan godt sende over litt til meg også:)

er 15 uker på vei nå og er sliten hele tida,sovner på sofaen i åtte tida om kvelden ikke særlig gøy med tanke på at det er da mann min og jeg skal ha litt kvalitetstid:)dette er nr.2.

Skrevet

Så heldig du er da ja. Jeg er 18+6 og kunne sovet hele døgnet. Jobber 100% og sover resten av tiden. Har ikke overskudd til noe etter jobb

Skrevet

Har det sånn jeg også!!Jobber,pusser opp,baker og ordner.Nr to til meg også...Håper det varer ei stund til;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...