Gå til innhold

Trenger råd/tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 2 år som nettopp har begynt i barnehagen. Hun sover enda dupp på dagen, og på barnehagen sover hun da ute i vogn. Her hjemme har vi ikke hatt mulgihet til å ha henne stående ute, så vi har ikke investert i noen voksi-pose eller lignende.

Vil derfor gjerne ha tips fra dere andre: Hvor er d beste tilbudet på voksi-poser? Eller er d andre soveposer dere vil anbefale? Er d kanskje like greit å kjøpe vanlig ajungilak sovepose eller noe? Føler meg heeeelt blank...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har odenwalder mucki babynest & er superfornøyd.

Anbefales på det varmeste =)

Skrevet

Sverger til Voksi jeg altså, men har også tro på Odenwälder dunposene. Hva med å kjøpe en voksi brukt da? På finn.no har de plenty. Du kan jo vaske trekket og rense dyna osv.

Skrevet

OK, har du en nettside jeg kan inn å se på? Og hva koster den?

Skrevet

lilleprinsen.no selger Odenwälder rimelig.

Skrevet

Har tenkt på brukt, men kommer til å ha flere barn, så derfor kjøper vi like gjerne ny, for den kommer til å bli MYE brukt!

Skrevet

Enig. Bare kjøpt nytt jeg også ;o)

Skrevet

er bilde av den når du laster ned tilbudsavisen på www.barnashus.no

koster nå 1498 tror jeg det var istedefor 1898

Skrevet

Er forresten den andre posen dere snakker om stor nok til ei på 2 år?

Skrevet

Ja så absolutt.

Den kan vare til barnet er nærmere 5 år i allefall ... en variant er 105cm lang & en er 120cm lang

Skrevet

Den ser helt utrolig deilig ut! Og d hjelper jo at den er såpass mye billigere enn voksiposene også...

Skrevet

Falt veldig for den Odenwälder jeg, så nå er den bestilt! Takk skal dere ha for supert tips! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...