Lille jente Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg hadde el forgje helg, og fra onsdag har jeg spottet litt. I dag (søndag) blør jeg slik som en dag av de siste dagene av mensen.... Kan dette være festeblødninger? Det er jo akkuart en uke siden el nå...
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 jeg begynte å blø igår og, 4 dager til ikm, ca8-9 dager etter el.. dette er nok tr, men det kan jo hende du er heldig siden det er 7 dager siden el.. jeg har hørt det er vanlig med rosa/rødt blod, og at det ikke varer i mange dager.. og at det ikke mye.. men det kan jo variere.. har hørt at noen tror de har mens, så har det vært festeblødning.. så får bare krysse fingrene for at det er festeblødning du har!! lykke til..
indianerjenta Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg hadde også el. forrige helg. Kjente noen murringer i går, og oppdaget at jeg blødde litt på kvelden.Det har ikke kommet noe siden, men kjenner fortsatt noe murring. Dette kan være festeblødninger, jeg hadde også det da jeg ble gravid med eldste barnet Så vi får krysse fingrene begge to:)
Nellybelly Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg hadde litt rosa/lysebrun utflod eller hva det var onsdag, torsdag og litt fredag denne uka. Onsdag var 1 uke etter el. Dette var veldig lite, kun litt på papiret på do. Det sluttet fredag, og jeg har IKM onsdag i uke 41. Tror ikke jeg er gravid, men synes det var litt rart med den lille blødningen.
flopp Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Dette lurer jeg også på :-). Har vært gravif 3 ganger (2 barn og 1 MA), men aldri opplevd festeblødning. Kan man blø i flere dager? Ordentlig blod eller mer som farget utflod??
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 jeg hadde en liten blødning den 23 september jeg,og en liten blødning den 1 oktober...aner ikke hva det kan være jeg.regna kansje med at den første var el..siden jeg har hørt at noen blør bittelitt når de har el..var bare noen dråper,og så var det lyserosa/rosa.. den 1 oktober var det også bare noen dråper,men da var det mere rosa/rødt...hm...tror liksom ikke det er festeblødning,for jeg føler meg ikke gravid...men hva kan det ellers være???
SommerBris Skrevet 7. oktober 2007 #7 Skrevet 7. oktober 2007 Lille jente Giftet ikke du deg også i aug i år. Syns jeg kjenner igjen navnet ditt. Da er vi begge gift og klare med prøvingen:) Lykke til.
Lille jente Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2007 Jo det stemmer, vi giftet oss i august. Og har vært prøvere i 16 pp nå. Så syntes virkelig det er påtide vi får til noe nå. Og nå har vi jo "lov" også ;o) Satser på at dette er festeblødninger, for ellers skjønner jeg ingenting. Jeg har spottet/blødd (med friskt blod), men ikke så mye som ved mensen...Men jeg har ikke vondt.... Ellers har jeg kjempe ømme pupper, skal jo være et tegn det også! Hadde passet så perfekt å være gravid nå. Lykke til med prøvingen sommerbris )
SommerBris Skrevet 8. oktober 2007 #9 Skrevet 8. oktober 2007 Hei igjen. Ja det håper jeg virkelig at den sitter denne gangen, nå som dere har prøvd så lenge. Krysser fingre å tær for dere:) Ømme pupper er et godt tegn, dette kjente jeg også før IKM i forige svangerskap. Lykke til.
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 8. oktober 2007 #10 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg fikk mensen den 23 sept, den varte i to dager og blødde lite. Ikke noe mensen vondt etter noen dager ble jeg dårlig, kvalme, hode pine, ømme pupper vokst litt å, rare følelser i magen, føler meg oppblåst, går på do ofte.. Jeg hadde sånn sist å før jeg fant ut att jeg var gravid..Jeg har ikke tatt noe test enda siden jeg skal ha mensen den 20 okt, så jeg vet ikke om jeg skal ta test nå eller vente..Men er de en lite spire der inne tro..
SommerBris Skrevet 8. oktober 2007 #11 Skrevet 8. oktober 2007 Spennende, gleder meg til å høre svarene fra testene deres. Tydlig at noe er på gang.
Lille jente Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2007 Det høres jo ut som du har de "rette" symptomene du også "Lampe77". Jeg har så lyst å teste!!!!!! Har en cb på lager, men jeg får vel vente i noen dager til. Er ikke vits i å teste enda. Prøver å tenker på andre ting ved å leite etter nye møbler og tekstsjablonger til soverommet...hihi...
Ruttitutt :-) Skrevet 8. oktober 2007 #13 Skrevet 8. oktober 2007 Da jeg hadde festebløding blødde jeg veldig lite en dag, dvs litt på papiret på do, og litt i et truseinnlegg.
Lille jente Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har spottet i en uke snart, og i går hadde jeg mensen lignende blødninger. Men dette er vår første så jeg vet ikke hvordan det skal være.... Puppene er kjempe ømme...og så drømmer jeg så masse for tiden...sikkert mange tanker!
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 8. oktober 2007 #15 Skrevet 8. oktober 2007 Ja, symptomene blir jo bare sterkere. Har ingen test i skapet, hadde jeg hatt det hadde jeg nok testa alt. hehe.. Skal kjøpe til helgen, viss jeg er like dårlig. Prøver å tenke på noe annet jeg å, men det er ikke lett ass. Jeg har tre barn 10,8 og 13 mnd, prøver å være opptatt med dem.. Men når mann er dårlig form, så blir det til att jeg tenker på det alikevel. Siden det er så lik som sist..Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå