kokosyklus Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 er det mange her som svir av noen hundrelapper på Muffeladden sine hjemmesider?????? GUDAMEG så utrolig mye fint. Rådyre bodyer man nesten ikke kan motstå... Det er så enkelt å bestille det på nett, da slipper man følelsen av å dra kortet å bruyke penger... Must keep strong... he he
TussiLussi Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Hehe... syns jeg har vært kjempeflink jeg, bare handlet til halv pris og 70% Da er det ikke så farlig at det ligger klær for over 1000,- i lyseblått i skuffa..... blir mye fine gaver dersom det skulle vise seg å være jente her inne ...hehe.... Også måtte jeg jo bare kjøpe lammeskinnet når det var satt ned til 299,- dumt å la være det da !
kokosyklus Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 he he he!!!!!!! Så artig!! Var inne på salgsiden nå. Betaler du mye porto for varene? Kommer varene sendt fra Danmark?
TussiLussi Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Uff, jeg er ikke helt flink til å formulere meg..... Mente å skrive at jeg bare hadde handlet på salg her hjemme, så jeg vet nok ikke mye om Muffeladden, desverre
Sunniva78 har to små Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Dette står på forsiden: VI FEIRER HØSTFERIEN MED GRATIS FRAKT I UKE 40 Så skynd deg å bestill, hehe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå