*Rutletutt* Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Det går vannkopper i bhg til Tobias - har hengt lapp om det i mange uker nå, så vi har jo fulgt med for å se om det har kommet prikker. I går så jeg han hadde to prikker på magen - i dag ser vi en på halsen, en på rumpa og et par-tre stykker i ansiktet. De i ansiktet er bare svakt røde og ikke noe blemmete på noen måte. Han har hatt prikker før, mer varmeutslett ol, og jeg er litt usikker på om det kan være det nå også eller om det er vannkoppene som har kommet. De på magen og på halsen er litt mer blemmete...men det virker ikke som om de plager ham eller klør på noen måte....ikke har han feber eller virker slapp på noen måte - er det vanlig når man har vannkopper? Hvor lenge bør jeg holde han hjemme fra bhg i såfall - hvis han ikke blir dårlig på noen måte? Smitter dette til lillesøster forresten? Hun er bare 10 uker, men jeg har hatt vannkopper og fullammer.
Mille** Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Det høres jo veldig ut som vannkopper da, langt ifra alle får feber og klør så veldig på dem. Hvis det viser seg at det er vannkopper må han være hjemme til det er skorpe på alle koppene, det kan ta ca 7-10 dager, alt ettersom. Lillesøster kan bli smittet hun også.. God bedring til Tobias da! )
Sentralstøvsugeren Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Kan høres ut som det han har fått. Det blir jo blemmer på ulikt tidspunkt. Selma hadde det her i vinter. Hun hadde ikke feber i det hele tatt, var bare litt memr "særete" enn vanlig de første dagene. Jeg har hørt at det kan smitte på de små og selv om du fullammer, men de får det isåfall i mye mindre grad. Lykke til
*Rutletutt* Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2007 Ok, da er det nok det, ja....greit å vite om han har hatt det liksom;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå