Kvitrebekk Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 Begynner å bli litt småbekymret for at jeg ikke har vært i form de siste ukene. Kvalmen har økt igjen, er svimmel og utmattet. Tungpusten. Spiser dårlig - ca 1/2 brødskive og et glass melk til hvert måltid. Hadde jeg enda spist oftere hadde det kanskje ikke gjort så mye, men det gjør jeg altså ikke. Middag er ikke så mye bedre. Blir gjerne 1,5 potet og sånn. Forsøker å spise litt frukt og grønt da. Også fisk og sånt.Venter på utredning hos hjertespesialist pga bilyd på hjertet mitt. Regner ikke egentlig med at det er noe farlig. Skal på kontroll hos fastlege på tirsdag og det skal bli godt. Er veldig usikker på hva som skjer i forhold til sykemelding. Var hos vikarlege denne uka her fordi jeg har følt meg så elendig og han sykemeldte meg 100 % en uke for å se om det hjalp. Synes egentlig ikke det har gjort det. Er ganske overbevist om at jeg ikke orker å jobbe 60 % som jeg har gjort de siste ukene. Vet ikke hva legen min sier i forhold til jobb fremover. Kjenner jeg egentlig begynner å bli litt bekymret. Spesielt siden jeg spiser så dårlig. Det kan vel ikke være bra for den lille jenta inni der. Glemte å si at jeg er i 24. uke - snart 25. uke.
TussiLussi Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Fosteret har førsterett til all næring du får i deg - derfor er det ikke rart du blir i dårlig forrm - men trøst deg med at den lille suger til seg det nødvendige Får du for lite næring til den lille kan legen velge å legge deg inn på sykhus noen dager med intravenøs næring, men dette er mest vanlig frem til uke 12-13, da fosteret krever mest. Ta det med ro, la deg sykmelde videre om nødvendig og ta vare på deg selv - du får nok bedre dager du også skal du se Klem,
Kvitrebekk Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 Synes liksom babyen er roligere også. Merker ikke så mye spark i går og i dag. Men kjent litt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå