Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 7. oktober 2007 #1 Skrevet 7. oktober 2007 er bedt på middag ho svigers i dag (fårikål), men vet ikke om jeg "gidder"... Tar ikke sjangsen på å spise kål som er det beste med hele fårikålen.. ;oD Men om jeg spiser bare kjøttet og krafta skulle det gå bra ell????
elinmamma Skrevet 7. oktober 2007 #2 Skrevet 7. oktober 2007 Er det ikke kål i krafta også da...? Det er så ulikt fra barn til barn hva de tåler. Hadde vært eldste kunne jeg ikke ha spist fårikål, men minste hadde tålt det da jeg ammet henne. Hvor gammel er knerten din da? Jo større, dess mer tåler de!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2007 ja, vil jo være litt i krafta og... hmmm.... han er 4mnd og noen få dager... har ikke prøvd meg på noen ting for å se om han tåler det ell ei enda, har liksom ikke villet det om han evt skulle reagere... drøye fårikålen til høsten igjen kanksje.. er jo kålen som er best, hehe....
elinmamma Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Om du ikke spiser middag så fryktelig seint, får du skrikinga i kveld, tenker jeg og det er mer til å overleve enn om natta... Men det spørs jo hva du vil utsette veslemann for... Spis poteter og kjøtt, kan hende det går veldig fint det!
~sjiraff~ Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 Pump deg slik at du har litt å gå på og amm rett før middagen. Kålen ligger jo ikke i morsmelken hele dagen )
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 7. oktober 2007 #6 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg tok sjansen jeg, og det gikk veldig bra det:-) Snuppa mi var ca 4,5 mnd da jeg spiste fårikål..
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2007 Hmmmmm.... Får tenke litt på det... tror jeg dropper den middagen, vil ikke utsette lille klumpen min for magevondt heller... takk for svar jenter... )
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #8 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg spiste fårikål for et par uker siden, da var snuppa 6 uker, det var ikkenoe problem, men nå tåler hun alt nesten da, til og med rødløk!! Det eneste jeg veit hun ikke tåler er orientalsk gryte...uff of uff...stakkars... Du må nesten prøve deg frem.
Gjest Skrevet 7. oktober 2007 #9 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg spiste fårikål (eller bare kjøtt og poteter) da lilla var 4,5 mndr, det gikk helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå