Gå til innhold

Noen andre fra Grimstadområdet?


snart mor til 3

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på om det er noen fra området rundt her som er her inne??

Hadde vært arti om det var flere her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så arti da! :)

Akkurat flyttet ned hit,så hadde vært veldig arti å blitt kjent med noen i området som var gravid og :)

Har du msn?isåfall så kan du jo bare legge meg til der da:)

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg bor i Arendal. Når har du termin da? Kanskje vi havner på sykehuset sammen :) Jeg er også inflytter men har bodd her i seks år. Har tre barn på 8, 4, og to. De to siste er født her. Kjempekoselig på føden og barsel.

Har foresten en super jordmor som jeg kan anbefale deg hvis du har tenkt til å gå til jordmor. Karen Eidet . Veldig koselig dame.

Har du barn fra før? Hvor gammel er du ?

KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 15 juni :) ihvertfall ifølge kalkulatoren her inne..

Vi flyttet hit nå i høst. Studerer på UIA.

Hvor holder Karen til da? Og kan jeg velge det selv?? Har en sønn på 3 år fra før av, så han bynne nu å bli stor nå..

Sist jeg var gravid var det BIM-treff en kveld i uka der vi møttes alle mulig aldri på en kaf'è for å prate...du vet ikke om det er noe slikt her?

Kjenner heller få her med barn,så...

Er 23 år og nygift :) giftet oss nå i mai :)

klæm Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

Karen holder til i Froland. Du kan velge hvilken jordmor du vil, men når babyen er født må du til den helsestasjonen du hører til. Går han i barnehagen eller? Jeg har ikke hørt om noe sånt treff men vi kunne jo prøve å få igang noe. Det er altid koselig med nye bekjentskaper. Jeg er for tiden hjemme med minstemann hun er to. Jeg har en gutt på fire som går i barnehagen 3 dager i uka. Og eldstejenta går i tredjeklasse.

Nå skal jeg ut å gå jeg er såååååå trøtt i dag . Ha en fin dag klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har akkruatt tatt meg en kaaald dusj nå,så nå begynner jeg å kvikne litt til :) hehe..

jo,guttungen går i barnehage hele uken. :) Ja,det skulle vi prøvd å få til...Vet du om flere som er gravide eller??

Vet jeg hadde kjempeutnytte av det sist gang.Det å få tips og forståelse til alt som foregår hehe.. Bare det å ha en plass hvor man kan få litt forståelse for den plutselige gleden av å fylle bensin ;-) hehe...

Går rundt i en konstant følelse av komplett lykke eg no... :) hehe...

Froland er nok et litt for langt stykke unna til at ejg tror jeg blir å dra til Karen. Vært der en gang da jeg har ei fra skolen som bor der inne... hehe..Nei,tror jeg må finne noen lokale ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut jeg er gravid i går...er i himmelen, jeg bor i grimstad omr.ifølge kalk har jeg termin 21 juni.altså 4 uker på vei,, sprøtt..første gang og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

formen er sånn passe..jeg er litt uggen og vondt i brystene.tisser ofte,og alt lukter sinnykt sterkt, hehe;)

men det som jeg syns er verst er at jeg har så mye vondt i nedre del av magen,det stikker, omtrent som mens smerter,rett over skammbeinet og stråler ut i ryggen,syns det er litt ekkelt, vet ikke om det er normalt.

skal til legen i morra:)

åssen er formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...